ثبت نام مجدد آزمون دستیاری از فردا شروع می گردد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، تهران (پانا) - ثبت نام مجدد داوطلبان در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از فردا 20 فروردین شروع می گردد.

ثبت نام مجدد آزمون دستیاری از فردا شروع می گردد

مهلت ثبت نام جاماندگان چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شد. بر این اساس متقاضیان از فردا شنبه 20 فروردین تا روز دوشنبه 22 فروردین ماه جاری می توانند با مراجعه به سایت این مرکز نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

شورای آموزش پزشکی در آخرین تصمیم خود خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل داوطلبان و شلوغی های اسفند ماه، چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی 22 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

این شورا درباره قدیمی بودن بعضی منابع آزمون دستیاری پزشکی و رأی دیوان عدالت اداری در مورد تغییر این منابع نیز تاکید نمود: دیوان عدالت اداری بر اساس مصوبات قبلی وزارت بهداشت مبنی بر این که منابع آزمون دستیاری هر 2 تا 5 سال یکبار باید تغییر کند، رأی به تغییر منابع آزمون داده بود که با حذف شرط سال و برطرف نقص مصوبات، مشکل قدیمی بودن منابع حل شد و منابع آزمون دوره 49 تغییری نمی نماید.

بعلاوه معاونت آموزشی وزارت بهداشت تاکید نمود: به منظور سهولت داوطلبان، منابع آزمون دستیاری مشابه آزمون پیش کارورزی خواهد بود و منابع آزمون را هیات بورد، معین و وزارت بهداشت این منابع را اعلام می نماید.

ثبت نام برای شرکت در چهل و نهمین دوره آزمون دستیار تخصصی پزشکی از روز یکشنبه، اول اسفند ماه گذشته شروع شده بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ثبت نام مجدد آزمون دستیاری از فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مجدد آزمون دستیاری از فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید