عذرخواهی لائوتارو مارتینس از طرفداران اینتر پس از گلزنی مقابل ناپولی

به گزارش وبلاگ دلگرمی، مهاجم آرژنتینی تیم فوتبال اینتر پس از به ثمر رساندن یکی از گل های پیروزی تیمش مقابل ناپولی از طرفداران عذرخواهی کرد.

عذرخواهی لائوتارو مارتینس از طرفداران اینتر پس از گلزنی مقابل ناپولی

به گزارش وبلاگ دلگرمی، لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر با به ثمر رساندن گل سوم پیروزی 3 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) تیمش مقابل ناپولی، بار بزرگی را از روی دوش خود برداشت. این گل سرانجام بخش ناکامی طولانی مدت او بود که کم کم داشت طرفداران را نگران می کرد؛ با این حال مارتینس پس از این بازی که سرانجام بخش فرایند شکست ناپذیری ناپولی در فصل جاری سری A بود، گفت که از طرفداران عذرخواهی نموده است.

او به شبکه DAZN گفت: برای ما این بازی اهمیت بسیاری داشت. حریف صدرنشین لیگ بود و ما هم باید نشان می دادیم که حق مان بود از بازی های قبلی امتیازهای بیشتری بگیریم. به همین علت با این پیروزی یک بار دیگر ثابت کردیم که در جهت درستی در حال حرکت هستیم. گاهی اوقات نتایج دلخواه ما نیستند اما این بار تیم ما با انسجام و شخصیت بازی کرد و سه امتیاز را از از آن خودش کرد.

شادی پس از گل لائوتارو مارتینس به نوبه خودش خاص بود و کنجکاوی وبلاگ دلگرمی را برانگیخت. او پس از زدن این گل به ثمر سکوی طرفداران دو آتشه اینتر رفت و به نظر می رسید که با ژستی که گرفت از آنها عذرخواهی کرد. مهاجم آرژانتینی علت این کارش را طولانی شدن ناکامی اش برای گلزنی عنوان نمود.

مارتینس اضافه نمود: من عذرخواهی کردم چون گاهی اوقات اشتباه رخ می دهد. تقریباً یک ماه می شد که گل نزده بودم. همانطور که گفتم، همواره تمام تلاشم را برای اینتر انجام داده ام. مهم نیست که گل بزنم یا نه، مهم این است که اینتر پیروز گردد. این تیم خانواده من است و تماشا پیروزی آن حس خوبی به من می دهد.

گلی که لائوتارو مارتینس به ثمر رساند حاضر فراری بود که آنخل کورئا با یک ضدحمله سرعتی از محوطه جریمه اینتر شروع کرد. مهاجم نراتزوری درباره پاس گل هم تیمی اش گفت: کورئا خیلی سختکوش است. او به من قول داده بود که یاری می نماید در این بازی گل بزنم و همین کار را هم کرد. به همین علت هم شادی پس از گل مان خاص بود. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم اما باید به پیشروی مان ادامه دهیم و ثابت کنیم که می توانیم قویتر شویم و در هر بازی عملکرد بهتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عذرخواهی لائوتارو مارتینس از طرفداران اینتر پس از گلزنی مقابل ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی لائوتارو مارتینس از طرفداران اینتر پس از گلزنی مقابل ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید