کاهش یک ساعته فعالیت متروی اصفهان از امروز

به گزارش وبلاگ دلگرمی، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت متروی منطقه اصفهان از تغییر ساعت ارائه خدمات خط یک متروی کلانشهر اصفهان از امروز تا انتها اسفندماه سال جاری اطلاع داد.

کاهش یک ساعته فعالیت متروی اصفهان از امروز

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت متروی منطقه اصفهان اظهار داشت: با توجه به تغییر اوقات شرعی و کاهش اوج سفر مسافران هنگام شب، از امروز آدینه یکم مهر بار دیگر ساعت فعالیت مترو به حالت قبل بازگشت.

با برنامه ریزی های صورت گرفته، خدمت رسانی خط یک متروی اصفهان با سرفاصله زمانی 11 دقیقه، در روز های هفته از ساعت 6:15 تا 21 و روز های آدینه نیز از ساعت 9 تا 21 است.

روزانه بیش از 80 هزار نفر از متروی اصفهان استفاده می نمایند و در حال حاضر هزینه هر سفر با استفاده از اصفهان کارت 22 هزار ریال و هزینه استفاده از بلیت تک سفره 28 هزار ریال است، لذا پیشنهاد می گردد با توجه به ارزان بودن استفاده از مترو به لحاظ هزینه و زمان، شهروندان سفر های درون شهری خود را با این وسیله پاک، ایمن و ارزان انجام دهند.

بعلاوه افرادی که روزانه برای رفت و آمد از مترو استفاده می نمایند، می توانند از بسته تشویقی طرح مهر استفاده نمایند و با پرداخت هزینه 20 بلیت، از خدمات 22 سفر در طول سه ماه از ابتدای مهرماه تا آذرماه استفاده نمایند؛ این خرید به وسیله دستگاه های فروش بلیت تک سفره مستقر در ایستگاه های مترو و نرم افزار اینترنتی اصکیف امکان پذیر است.

در صورت استقبال شهروندان، طرح بسته های تشویقی ویژه بلیت مترو برای مدارس، کارمندان و سایر مسافران مترو نیز به صورت ماهانه اجرا می گردد.

وبلاگ دلگرمی اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش یک ساعته فعالیت متروی اصفهان از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش یک ساعته فعالیت متروی اصفهان از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید