استوری جالب دختر گواردیولا بعد از فتح CL

به گزارش وبلاگ دلگرمی، پپ گواردیولا با منچسترسیتی تاریخ ساز شد و توانست این باشگاه را به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برساند. مربی اسپانیایی برای سومین بار بود که قهرمان این جام می شد و بعد از بارسا، برای دومین بار در طول حرفه خود سه گانه را برد.

استوری جالب دختر گواردیولا بعد از فتح CL

سیتی با تک گل رودری توانست اینتر را شکست دهد تا طرفداران آبی پوشان و بعلاوه طرفداران این مربی اسپانیایی را خرسند کند. یکی از کسانی که از این قهرمانی بسیار شادمان شد، ماریا گواردیولا، دختر مربی سیتی است.

او بعد از بازی، در اینستاگرام چند استوری برای پدرش گذاشت و بعد عکسی از پدرش را بازنشر داد که روی یک صندلی نشسته و در یک طرفش سه گانه بارسا است و در طرف دیگر، سه گانه سیتی.

زیر این عکس هم نوشته شده: پپ گواردیولا اولین مربی ای است که دو بار سه گانه را می برد. ماریا گواردیولا هم زیر این عکس و نوشته بازنشر شده، نوشت: بزرگترینِ مطلق.

البته خود پپ هم بعد از اولین قهرمانی با سیتی در اروپا روی شبکه های اجتماعی یک پیغام منتشر کرد و نوشت: نگذارید رئال از خودش راضی باشد؛ ما 13 تا قهرمانی در لیگ قهرمانان از آن ها کمتر داریم، می خواهیم آن ها را بگیریم.

منبع: فرارو

به "استوری جالب دختر گواردیولا بعد از فتح CL" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری جالب دختر گواردیولا بعد از فتح CL"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید