اولین شوک به استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر

به گزارش وبلاگ دلگرمی، بدون شک یکی از برترین های استقلال در این فصل آرتور کوین یامگا بوده است. وینگر فرانسوی استقلال تا اینجای فصل 10 گل به ثمر رسانده و نقش پررنگی در صدرنشینی آبی ها داشته است. طی روز های اخیر و با داغ شدن شایعات جابجایی برای فصل بعد، شایعه شد یامگا با پیشنهاد یک تیم متمول صنعتی برای سال آینده روبرو شد و این تیم میخواهد ستاره این فصل استقلال را به خدمت بگیرد.

اولین شوک به استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر

اینکه یامگا به این تیم صنعتی برود یا خیر معین نیست، ولی شنیده های ما از منابع موثق حاکی از آن است که یامگا در خاتمه فصل از استقلال جدا خواهد شد. یامگا برای فصل آینده با استقلال قرارداد دارد، ولی با استفاده از بندی که در قراردادش وجود دارد، می تواند از استقلال جدا گردد و به تیم دیگری برود. به غیر از چند تیم داخلی، تیم هایی از قطر و امارات هم خواستار جذب این بازیکن هستند و می خواهند ستاره این فصل آبی ها را به خدمت بگیرند.

استقلال که شنبه شب قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرد با جدایی یامگا قطعا متضرر خواهد شد و خبر جدایی ستاره فرانسوی استقلال می تواند شوک بزرگی برای طرفداران این تیم بلافاصله بعد از قهرمانی باشد. لازم به ذکر است خود یامگا حاضر نیست برای فصل بعد با استقلال همکاری نمایند.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "اولین شوک به استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شوک به استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید