برترین تجهیزات آتش نشانی را در اختیار داریم، انجام اقداماتی برای مسکن آتش نشانان

به گزارش وبلاگ دلگرمی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: در تهران زمان رسیدن آتش نشانان 6 دقیقه است و افزایش ایستگاه ها باعث تسریع این فرایند است.

برترین تجهیزات آتش نشانی را در اختیار داریم، انجام اقداماتی برای مسکن آتش نشانان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دلگرمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: در تهران زمان رسیدن آتش نشانان 6 دقیقه است و افزایش ایستگاه ها باعث تسریع این فرایند است.

مهدی داوری گفت: در دو سال گذشته 60 درصد نیرو های آتش نشانی به کرونا مبتلا شدند و 3 نفر جان خود را از دست دادند. به روزرسانی تجهیزات ادامه دارد، برنامه برای اضافه شدن 120 دستگاه خودرو سبک آغاز شده و تا به امروز 70 خودرو به تجهیزات آتش نشانی اضافه شده است. اهمیت این خودرو ها به علت منطقه ها و بافت های شلوغ شهر تهران است و بسیار یاری کننده است. 5 ایستگاه در دو سال گذشته افتتاح شده و دو ایستگاه به زودی اضافه خواهد در تهران زمان رسیدن آتش نشانان 6 دقیقه است و افزایش ایستگاه ها باعث تسریع این فرایند است.

به گفته داوری آنالیز ساختمان های ناایمن طبق وظیفه ذاتی سازمان آتش نشانی است و در امسال 23 هزار ساختمان مورد آنالیز نهاده شد که 129 ساختمان شرایط بسیار پرخطری دارند و 9600 ساختمان هم در شرایط پرخطر هستند و احتیاجمند یاری دیگر سازمان ها و نهاد ها هستیم. قوانین موجود تاثیر کافی را ندارند و از مجلس می خواهیم به تغییر قوانین ورود کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی از آموزش های ایمنی به 650 هزار نفر از شهفرایندان به صورت آنلاین و حضوری اطلاع داد و گفت: شاید امسال چهارشنبه سوری شلوغ تری را داشته باشیم و احتیاج به کنترل بیشتر از سوی خانواده ها و خود جوانان باشد. شهدای آتش نشانان پلاسکو با مساعدت رهبری و مسؤلان به عنوان شهید شناخته شده اند و در حال طی مراحل اداری هستند. مراحل گزینش آتش نشانان زن در حال اجرا است و با بهبود کرونا این فرایند سریع تر انجام خواهد شد. کارگروهی در حال آنالیز مطالبات آتش نشانان است، ولی تا به امروز مقداری به حقوق بعضی کارکنان اضافه شده و برای مسکن هم اقداماتی در دست انجام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برترین تجهیزات آتش نشانی را در اختیار داریم، انجام اقداماتی برای مسکن آتش نشانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تجهیزات آتش نشانی را در اختیار داریم، انجام اقداماتی برای مسکن آتش نشانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید