جنجال بزرگ جام جهانی از یک اتوماتیک آغاز شد!

به گزارش وبلاگ دلگرمی، خبرآنلاین نوشت: مسابقه حساس مرحله یک چهارم بین آرژانتین و هلند پر از جنجال بود. بزرگترین جنجال به وسیله لئاندرو پاردس ایجاد شد که پس از خطا روی کودی خاکپو، توپ را به سمت نیمکت هلندی ها شلیک کرد. ویرجیل فان دایک با عجله آمد و با هافبک دست به گریبان شد، و هم تیمی هایش به زمین حمله کردند.

جنجال بزرگ جام جهانی از یک اتوماتیک آغاز شد!

ناهوئل مولینا هم برای دفاع از پاردس مداخله کرد و همین لحظه یک اتوماتیک به سمتش پرتاب شد. اتوماتیک از بالای سر او رد شد و به نظر می رسید از سمت نیمکت ذخیره های هلند پرت شده است.

چندین لحظه پرتنش در بازی وجود داشت و داور بازی متئو لاهوس در مجموع 17 کارت زرد به بازیکنان نشان داد. آرژانتین نیز بلافاصله پس از پیروزی در ضربات پنالتی، آغاز به تحریک حریفانش کرد. مسی از داوری ناراضی بود و بعد از بازی درباره لاهوس گفت: من فکر می کنم که فیفا نمی تواند از این داور برای این نوع مسابقه استفاده کند، زیرا او در این سطح نیست.

مولینا در نیمه اول با پاس گل مسی دروازه هلند را باز کرد. مسی در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی گل دیگری برای آلبی سلسته به ثمر رساند، ولی ووت وخورست در دقایق پایانی دوبار گلزنی کرد و بازی به وقت های اضافی و ضربات پنالتی کشیده شد. آرژانتینی ها در ضربات پنالتی پیروز تر بودند و به نیمه نهایی راه پیدا کردند.

منبع: فرارو

به "جنجال بزرگ جام جهانی از یک اتوماتیک آغاز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال بزرگ جام جهانی از یک اتوماتیک آغاز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید