حمایت از سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری سردابه

به گزارش وبلاگ دلگرمی، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حمایت از سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری سردابه صورت می گیرد.

حمایت از سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری سردابه

مسعود امامی یگانه اظهار کرد: تسریع در عملیات عمرانی زیربنایی اجرا شده در منطقه نمونه گردشگری سردابه می تواند زمینه ساز راه اندازی هرچه سریع تر آن شده و جذب گردشگران را در پی داشته باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل با تاکید بر تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در روستای هدف گردشگری سردابه اعلام کرد: در این زمینه حمایت های لازم انجام و باید کوشش گردد تا بتوانیم با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه زمینه برای رونق گردشگری در آن را فراهم آوریم.

او اقدامات صورت گرفته در بخش گردشگری اردبیل را مطلوب و مناسب دانست و گفت: در حوزه تامین و توسعه زیرساخت های گردشگری اقدامات مهمی در منطقه صورت گرفته که امیدواریم شاهد تداوم این اقدامات در منطقه ها مختلف شهرستان باشیم.

محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل نیز تقدیر و تشکر از زحمات فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان در راستای توجه به بخش گردشگری اظهار کرد: رونق گردشگری در منطقه نمونه گردشگری سردابه احتیاج به حمایت های هرچه بیشتر ادارات دارد.

او بیان کرد: با توجه به حجم ورود گردشگران به این منطقه انتظار می رود حمایت های ویژه ای در مورد سرمایه گذاری گردشگری بویژه در حوزه روستایی را ببینیم.

منبع: همگردی

به "حمایت از سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری سردابه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری سردابه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید