ضرورت ورود دانشگاه ها برای تعریف جاذبه های سرمایه گذاری خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ دلگرمی، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی در ملاقات با روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان بر ورود جدی دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی برای تعریف جاذبه های سرمایه گذاری در استان تاکید نمود.

ضرورت ورود دانشگاه ها برای تعریف جاذبه های سرمایه گذاری خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ دلگرمی، محمدرضا حسین نژاد شامگاه 11 دی ماه، در ملاقات با رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، راهنمایی گر علمی و فکری آینده سازان کشور هستند و با تغییر رویکرد ارتباط بین دانشجویان و دانشگاه ها باید دانشجویان به سمت علم آموزی و نه صرفا کسب مدرک راهنمایی شوند.

حسین نژاد با اشاره به اینکه در سند آمایش استان به عنوان یک نقشه راه فرصت ها، ظرفیت ها، تهدیدها و معایب دیده شده است، اضافه نمود: یکی از رسالت های دانشگاه ها آنالیز این سند به لحاظ قوی بودن و قابل اجرا بودن است.

وی گفت: اعتبارات تملک دارایی استان اندک است و بنابراین برای جهش در حوزه سرمایه گذاری نیازمند افکار تازه و تعریف جاذبه ها و مزیت های سرمایه گذاری هستیم که دانشگاه ها در این حوزه می توانند نقش موثری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران داخلی و خارجی تنها با گذاشتن همایش و سمینار وارد استان نمی شوند، گفت: باید با همکاری دانشگاه ها و با خرد جمعی و اداره علمی استان مسیری طی گردد تا اقدامات ما بیشترین بازدهی را داشته باشد.

وی دانشگاه ها و مباحث فرهنگی را شالوده تمام پیشرفت ها و توسعه ها توصیف کرد و اضافه نمود: موضوع چگونگی ارتباط دانشجویان با محیط های واقعی کاری، مورد توجه دانشگاه ها باشد تا در آینده دانشجویان صرفا فارغ التحصیل کتابخانه ای نشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ضرورت ورود دانشگاه ها برای تعریف جاذبه های سرمایه گذاری خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ورود دانشگاه ها برای تعریف جاذبه های سرمایه گذاری خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید