هاشمی: صحبتی برای ادامه همکاری با باشگاه مهرام نداشته ام

به گزارش وبلاگ دلگرمی، سرمربی پیشین مهرام گفت: قرارداد بین من و باشگاه مهرام به اتمام رسیده است و تا به امروز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکرده اند.

هاشمی: صحبتی برای ادامه همکاری با باشگاه مهرام نداشته ام

مصطفی هاشمی سرمربی پیشین تیم بسکتبال مهرام در گفت و گو با ، در خصوص شرایط باشگاه مهرام گفت: درباره شرایط باشگاه نمی توانم حرفی بزنم، چون در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره آینده باشگاه حرفی بزنم. شرایط باشگاه را باید مسئولان باشگاه اعلام و برنامه فصل بعد باشگاه را تعیین کنند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر قرارداد بین من و باشگاه به اتمام رسیده است و تا به امروز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکرده اند. از باشگاه های دیگر پیشنهادی نداشتم. اما باشگاه مهرام اولویت من است، چرا که سال ها است که در تیم مهرام به عنوان مربی و سرمربی حضور داشتم و نسبت به باشگاه تعهد قلبی دارم.

سرمربی پیشین تیم بسکتبال مهرام در خصوص شروع فصل آینده لیگ بیان نمود: لیگ در این فصل با توجه به شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و فدراسیون هم تصمیم گرفت این فصل از رقابت ها بدون قهرمان تمام شود. سلامتی بازیکنان از هر چیزی برای باشگاه ها مهم تر است، بعد از شیوع این بیماری سازمان بهداشت جهانی و بعد از آن وزارت بهداشت خط مشی هایی را تعیین کردند که همه باید به آن ها عمل کنند. ما هم از این امر مستثناء نبودیم و از تصمیمات وزارت بهداشت پیروی کردیم.

وی شرح داد: این ویروس ناخوانده مهمان ما است و باید سبک زندگی خود را با شرایط به وجود آمده وفق بدهیم و آن را مدیریت کنیم. اما چیزی که مردم جامعه را در این شرایط شاد و سر زنده نگه می دارد، ورزش است. در واقع باید در این شرایط کرونایی به گونه ای برنامه ریزی کنیم و شرایط را طوری فراهم کنیم تا لیگ هرچه زود تر با رعایت تمام دستوالعمل های بهداشتی برگزار شوند.

مصطفی هاشمی با اشاره به انتخاب اسلم دانک ارسلان کاظمی به عنوان بهترین اسلم دانک جهان اظهار کرد: هر بازیکنان ایرانی موفقیتی را کسب کند باعت افتخار ما است. اتفاقی که ارسالان کاظمی به تازگی رقم زد نشان می دهد ما پتانسیل داریم و می توانیم. مسئله ای که وجود دارد راستا بسکتبال است که باید در راستا پیشرفت قرار بگیرد تا در آینده شاهد موفقیت های بزرگ از سوی بسکتبالیست های ایرانی باشیم. اگر لیگ ما مورد توجه بگیرد و بتوانیم لیگ قدرتمندی داشته باشیم، می توانیم بگوییم آینده درخشانی در انتظار بسکتبال خواهد بود.

وی در ادامه گفت: لیگ، برای بسکتبال ما یک پایه بسیار محکم محسوب می شود، در لیگ بر روی مسائل اقتصادی، درآمدزایی و استعدادیابی می توان حساب کرد. امروزه در جهان لیگ ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در کشور ما هم باید توجه ویژه ای به این مسابقات شود.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: برای بسکتبال ایران آرزوی موفقیت روز افزون دارم و از همه پیشکسوتان، سرمربیان و بازیکنان می خواهم تا همه برای خوب شدن حال بسکتبال در کشور تلاش کنند. امیدوارم هرچه زودتر این بیماری از بین برود و همه چیز با شرایط قبل دنبال شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هاشمی: صحبتی برای ادامه همکاری با باشگاه مهرام نداشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: صحبتی برای ادامه همکاری با باشگاه مهرام نداشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید