وزیر بهداشت: افزایش 51 درصدی مراجعات بیمارستانی در نوروز

به گزارش وبلاگ دلگرمی، ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی سال جاری رشد 17 درصدی داشته و 112 هزار مصدوم و بیمار در ایام نوروز به مراکز درمانی اعزام شده اند.

وزیر بهداشت: افزایش 51 درصدی مراجعات بیمارستانی در نوروز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش 51 درصدی مراجعه به بیمارستان های کشور در نوروز 1402 اطلاع داد.

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان لبافی نژاد تهران، گفت: از ابتدای سال نو تا به امروز 3 میلیون و 791 هزار و 920 بیمار به بیمارستان های سراسر کشور مراجعه نموده اند.

وی اضافه کرد: در این مدت 14 هزار و 397 عمل جراحی نیز صورت گرفته است که این آمار نشان از آمادگی و فعال بودن مراکز درمانی دولتی در تعطیلات سال نو دارد.

وزیر بهداشت اعلام کرد: در حوزه بهداشت نیز 818 هزار بازدید از مراکز عمومی، اقامتگاه ها، رستوران ها و سایر مراکز ذیربط صورت گرفته است و نزدیک به 3 هزار مرکز تجاری و اقامتی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی تا به امروز پلمپ شده اند.

بنابر اعلام وبدا وی در سرانجام، یادآور شد: ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی سال جاری رشد 17 درصدی داشته و 112 هزار مصدوم و بیمار در ایام نوروز به مراکز درمانی اعزام شده اند. بعلاوه از شروع سال تا به امروز بیش از 900 هزار نفر با اورژانس تماس گرفته اند و اورژانس جوابگوی آنان بوده است.

منبع: عصر ایران

به "وزیر بهداشت: افزایش 51 درصدی مراجعات بیمارستانی در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: افزایش 51 درصدی مراجعات بیمارستانی در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید