پشه مهمونی ممنوع التصویر شده است؟

به گزارش وبلاگ دلگرمی، سرپرست معاونت کاربران ساترا درباره شائبه ممیزی کاراکتر پشه شرح داد که غیبت پشه به علت برنامه کاری کاظم سیاحی صداپیشه آن در محصولی دیگر بوده است و به زودی به این مجموعه بازمی شود.

پشه مهمونی ممنوع التصویر شده است؟

به گزارش مهر، مجموعه مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب از جمله آثار شبکه خانگی است که از فروردین ماه پخش آن شروع شد و همچنان هر هفته یک قسمت از آن عرضه می گردد.

پشه و بچه از شخصیت های این مجموعه هستند که هم در این مدت به کاراکتر هایی محبوب بدل شده اند و هم حاشیه هایی را هر از گاهی رقم زده اند.

از جمله حاشیه های شخصیت پشه همان جمله معروف او بده بزنیم است که با نقد ها و تحلیل های مختلفی هم همراه شده و بعضی در مذمت آن گفته اند و بعضی از این نقدها این شائبه را به وجود آورد که قرار است این کاراکتر با ممیزی هایی روبرو گردد.

امروز بعد از غیبت دو جلسه ای کاراکتر پشه بعضی از رسانه های غیررسمی و شبکه های اجتماعی خبر دادند که این کاراکتر ممنوع التصویر شده است.

محمدصادق افراسیابی سرپرست معاونت کاربران و تنظیم گری اجتماعی درباره ممیزی این کاراکتر و اینکه ساترا در این باره دخالتی داشته است یا خیر به خبرنگار بیان نمود: بر اساس گفت و گویی که با آقای حسام پور معاون پایش و نظارت ساترا داشتم غیبت پشه در دو قسمت اخیر سریال مهمونی، هیچ ارتباطی با ساترا ندارد.

وی اضافه نمود: بر اساس پیگیری که به وسیله دیگری انجام دادم آگاه شدم این موضوع به علت برنامه کاری کاظم سیاحی در محصولی دیگر بوده است که همین امر باعث شده است او نتواند در دو قسمت اخیر حضور پیدا کند و پشه به برنامه مهمونی باز خواهد گشت.

منبع: فرارو

به "پشه مهمونی ممنوع التصویر شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشه مهمونی ممنوع التصویر شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید