گردشگری به زودی خود را بازیابی می نماید

به گزارش وبلاگ دلگرمی، معاون گردشگری کشور در حاشیه افتتاح هتل 5ستاره میزبان در بابلسر گفت: هرچند صنعت گردشگری از بحران کرونا بیشترین آسیب را دید، می تواند زودتر خود را بازیابی کند و به صندلی قبلی خود بازگردد.

گردشگری به زودی خود را بازیابی می نماید

به گزارش وبلاگ دلگرمی و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران ولی تیموری شامگاه پنجشنبه 12 تیر 99 در حاشیه مراسم افتتاح هتل پنج ستاره در بابلسر با بیان اینکه این ویروس جابه جایی و تعاملات انسانی را هدف قرار داده است، توضیح داد: گردشگری با سفر و جابجایی و تعاملات انسانی سروکار دارد و صنعت انسان محور و مبتنی بر تحولات انسانی است .

معاون گردشگری کشور با اظهار این که گردشگری در نتیجه بروز کرونا بیشترین صدمات را دیده است، یادآور شد: با بروز این ویروس عملیات مربوط به زنجیره خدمات گردشگری متوقف شد .

تیموری با عنوان اینکه در حال حاضر فرایند به سمت اتفاقات مثبت در پیش است، گفت: پیش بینی ها نشان می دهد که صنعت گردشگری داخلی زودتر از ابعاد گردشگری شکل خواهد گرفت و اولین حرکت ها حول گردشگری داخلی اتفاق افتاده است .

او با اظهار اینکه در ماه گذشته 5میلیون و 700هزار نفرشب اقامت در کشور ثبت شده است، توضیح داد: این بیانگر آن است که هرچند صنعت گردشگری بیشترین آسیب را دید اما می تواند زودتر خود را بازیابی کند و به صندلی قبلی خود بازگردد .

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از 1/4تریلیون دلار چرخش اقتصادی گردشگری را مطرح نمود و گفت: از هر 10 شغل در دنیا یک شغل مربوط به گردشگری است و آنالیز ها نشان می دهد که طی پنج سال اخیر از هر پنج شغل یک شغل مربوط به گردشگری بوده است .

تیموری با بیان این که برگشت مجدد حوزه گردشگری نشان می دهد که این بخش می تواند به عنوان یک محرک و بازوی قدرتمند برای بازیابی اقتصاد دنیای و گردشگری باشد، گفت: گردشگری محرکی برای اقتصاد به هم ریخته است که کرونا برای اقتصاد به ارمغان آورده است .

او با عنوان اینکه زنجیره داخلی گردشگری در حال یافتن صندلی خود است، توضیح داد: امروز گردشگری در حال رونق مجدد است ولی توقع داریم خانواده گردشگری در قبال جوامع محلی به تعهداتش عمل و اثبات کند گردشگری اهداف توسعه پایدار را دنبال می نماید .

منبع: میراث آریا

به "گردشگری به زودی خود را بازیابی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری به زودی خود را بازیابی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید