86 متخلف شکار و صید در دام محیط زیست بوشهر افتادند

به گزارش وبلاگ دلگرمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر گفت:در شش ماه اول امسال، 86 متخلف شکار و صید در استان دستگیر شده اند.

86 متخلف شکار و صید در دام محیط زیست بوشهر افتادند

به گزارش گروه استان های وبلاگ دلگرمی از بوشهر، فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام نمود: در شش ماه اول امسال، 86 متخلف شکار و صید در استان بوشهر به دست محیط بانان دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

او اضافه کرد: با کوشش های شبانه روزی، محیط بانان پیروز شدند در 5 مورد، شکارچیان را پیش از شکار دستگیر کنند که این کار نیازمند عملیات پیچیده ای است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر هم با اشاره به کشف 32 قبضه سلاح در نیمه نخست امسال، اعلام نمود: در این مدت 156 مورد کشف ادوات صید هم به ثبت رسیده است.

سیداحسان موسوی با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال، 65 فقره پرونده برای متخلفان شکار و صید تشکیل شده است، از قاضیان استان که با دقت و سرعت به این پرونده ها رسیدگی می کنند، قدردانی کرد.

او گفت: در برخی از پرونده ها رای به مصادره سلاح ها به نفع دولت داده شده و در برخی پرونده ها احکام سبز صادر شده است.

بیشتر بخوانید

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر به آمار صید غیرمجاز حیات وحش در نیمه نخست امسال هم اشاره کرد و اضافه کرد: این یگان در این مدت تعداد 779 قطعه آبزی که غیرمجاز صید شده بود و 379 قطعه پرنده در زمینه زنده گیری غیرمجاز پرندگان کشف کرد و 25 راس گونه پستاندار که در دام شکارچیان افتاده بودند نجات داد.

موسوی با اشاره به کوشش محیط بانان در بخش پایش فضای مجازی، نام کرد: 15 پرونده درباره خرید و فروش غیرمجاز حیات وحش در فضای مجازی استان در نیمه نخست امسال تشکیل شده است و متخلفان به نظام قضائی تحویل داده شده اند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "86 متخلف شکار و صید در دام محیط زیست بوشهر افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "86 متخلف شکار و صید در دام محیط زیست بوشهر افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید