ارسال 5 اثر از خراسان رضوی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر

به گزارش وبلاگ دلگرمی، دبیر سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر خراسان رضوی گفت: برای اولین بار توانستیم 5 اثر از خراسان رضوی را به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر بفرستیم.

ارسال 5 اثر از خراسان رضوی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر

به گزارش وبلاگ دلگرمی از مشهد ، رضا افشاری دبیر سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر خراسان رضوی گفت: برای اولین بار توانستیم 5 اثر از خراسان رضوی را به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر بفرستیم و با هدف کشف استعداد ها و نیرو های جوان، استفاده از تجربیات پیشکسوتان و ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی جشنواره تئاتر خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

او اضافه نمود: انجمن هنر های نمایشی در جهت برگزاری جشنواره دو پیشنهاد ارائه کرد؛ پیشنهاد اول در جهت برگزاری متمرکز جشنواره مانند سال های پیش از شیوع کرونا بود که هرساله همینطور بود و پیشنهاد دوم برگزاری غیر متمرکز جشنواره به علت شیوع کرونا و صرفه جویی در منابع اقتصادی بود.

دبیر سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر خراسان رضوی ادامه داد: در شیوه غیر متمرکز گروه های نمایشی در شهر خود کار را ارائه می دهند و داوران جشنواره به شهرستان ها می فرایند.

افشاری بیان نمود: جشنواره با 35 اثر به وسیله هیئت داوران به میزبانی نیشابور و به مدت 3 روز برگزار خواهد شد؛ 8 اثر از شهرستان ها و 7 اثر از مشهد انتخاب شده است.

او توضیح داد: از ویژگی های جشنواره تعداد زیاد اثر ها، حضور پررنگ جوانان در جشنواره و برگزاری افتتاحیه و اختتامیه در شهرستان ها است.

دبیر سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر خراسان رضوی تاکید نمود: اختتامیه روز شنبه در تربت حیدریه برگزار خواهد شد.

/م. ج.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارسال 5 اثر از خراسان رضوی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 5 اثر از خراسان رضوی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید