الجی سیستم عامل WebOS را در اختیار دیگر سازندگان تلویزیون قرار می دهد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، شرکت الجی شب گذشته با انتشار یک بیانیه خبری اظهار داشت که پلتفرم WebOS را در اختیار دیگر سازندگان تلویزیون قرار می دهد. این یعنی LG قرار است به رقیبی برای اندروید تی وی تبدیل گردد که بسیاری از تلویزیون های هوشمند و اندروید باکس ها از این سیستم عامل بهره می برند.

الجی سیستم عامل WebOS را در اختیار دیگر سازندگان تلویزیون قرار می دهد

اگرچه اندروید تی وی در انواع و اقسام تلویزیون ها با قیمت های مختلف حضور دارد، اما طبق آخرین پژوهش های اجرا شده، سیستم عامل تایزن سامسونگ و WebOS ال جی در زمینه شمار تلویزیون ها حرف اول را می زنند. با این حال، شرکت هایی مانند شیائومی با عرضه اندروید باکس های ارزان قیمت در بعضی بازارها توانسته اند آمار را به نفع اندروید تی وی تغییر دهند.

شرکت LG می گوید چنین اقدامی می تواند حضور این شرکت را در حوزه سرگرمی خانگی در سرتاسر دنیا به طور چشمگیری افزایش دهد. این شرکت کره ای مدعی شده که بیش از 20 شرکت از سرتاسر دنیا خواهان بهره گیری از سیستم عامل WebOS هستند که از بین آن ها می توانیم به برندهایی مانند RCA، Ayonz و Konka اشاره کنیم.

این تلویزیون ها از رابط کاربری نسخه پنجم WebOS بهره مند خواهند شد و این یعنی نسخه ششم این سیستم عامل که در نمایشگاه CES سال جاری معرفی شده است، فعلا به این تلویزیون ها راه پیدا نمی نماید. اما در نهایت چنین کاری چه نفعی برای LG دارد؟ اول از همه باید بگوییم که با این کار می تواند تجربه نرم افزاری میلیون ها تلویزیون در سرتاسر دنیا را کنترل کند. همچنین باید به افزایش درآمد مربوط به تبلیغات هم اشاره کنیم. ضمناً LG با این کار به داده های بیشتری دست پیدا می نماید و این داده ها برای بهبود WebOS به کار گرفته می شوند و این موضوع به نفع تلویزیون های LG تمام خواهد شد.

  • تلویزیون سامسونگ یا LG؛ کدام برند در سال 2020 پیروز تر بود؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "الجی سیستم عامل WebOS را در اختیار دیگر سازندگان تلویزیون قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الجی سیستم عامل WebOS را در اختیار دیگر سازندگان تلویزیون قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید