بازیکن پیشین پرسپولیس و دستیار علی کریمی در کادر مدیریتی سرخ ها

به گزارش وبلاگ دلگرمی، به نظر می رسد پرونده بازگشت ابراهیم شکوری پس از کناره گیری جعفر سمیعی از مدیریت باشگاه پرسپولیس بسته شده باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس و دستیار علی کریمی در کادر مدیریتی سرخ ها

هشتم آبان ماه سال 99 ابراهیم شکوری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به معاون اجرایی منصوب شد. شکوری که به اسم گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح می شد، خاتمه به این باشگاه بازگشت و پست معاون اجرایی را از مدیرعامل تازه سرخ ها گرفت. سمیعی با این انتصاب به نوعی وظیفه اجرایی باشگاه را به شکوری سپرد و از او به اسم سخنگوی باشگاه استفاده کرد. سخنگویی که سه سال در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و با این تیم به قهرمانی جام حذفی هم رسید و سابقه دبیرکلی فدراسیون را هم در کارنامه داشت.

شکوری در این اواخر و پس از اختلاف هایی که بین او و بوژیدار رادوشویچ به وجود آمده بود، چند بار مورد انتقاد یحیی گل محمدی نهاده شد و حتی سرمربی قرمزها در اولین مصاحبه خود با وبلاگ دلگرمی در تمرینات پیش فصل باز هم شکوری را مورد انتقاد قرار داد و با جمله نفس او از جای گرم بلند می گردد نشان داد دل خوشی از رفتار او در پست معاون اجرایی ندارد.

هر چند ابراهیم شکوری مصاحبه عجیب یحیی گل محمدی را یک شوخی ساده خواند اما در ادامه اتفاقات دیگری افتاد. باشگاه پرسپولیس از استعفای ابراهیم شکوری از معاونت اجرایی و پست سخن گویی این باشگاه اطلاع داد. سرخ پوشان مرکز درحالی این خبر را اعلام کردند که شکوری مسئول اصلی جابجایی تابستانی این باشگاه بود. استعفای شکوری و هم زمانی تقریبی آن با حضور حسین عبدی در این باشگاه، این برآورد را عنوان نمود که شاید عبدی قرار است به اسم جانشین شکوری در پرسپولیس مشغول به کار گردد؛ به ویژه آنکه عبدی سابقه حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد. این برآورد، البته خیلی زود تکذیب شد.

پس از اینکه حمید سجادی به اسم وزیر تازه ورزش و جوانان از خانه ملت رأی اعتماد گرفت، زمزمه هایی مبنی بر استعفای قریب الوقوع جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس شنیده شد. در همان مقطع ابراهیم شکوری درباره مباحث مطرح شده درباره استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: در طول دوران همکاری ام با سمیعی در پرسپولیس شاهد بودم زحمات زیادی برای این باشگاه کشید اما اگر قرار به جدایی سمیعی از پرسپولیس باشد، من هم از این باشگاه جدا می شوم.

ابراهیم شکوری به رغم ابراز پشیمانی و علاقه به بازگشت به پرسپولیس از حلقه مدیران این باشگاه کنار گذاشته شد و حالا شنیده می گردد علیرضا امامی فر اصلی ترین گزینه برای جانشینی اوست. امامی فر سابقه 6 سال بازی در پرسپولیس را در کارنامه داشته و به اسم مربی در فوتبال ایران فعالیت نموده است. بد نیست اضافه کنیم در ابتدای سال 1400 طی حکمی امامی فر به ریاست مرکز ملی فوتبال منصوب شد اما اردیبهشت همان سال از سمت خود کناره گیری کرد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "بازیکن پیشین پرسپولیس و دستیار علی کریمی در کادر مدیریتی سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن پیشین پرسپولیس و دستیار علی کریمی در کادر مدیریتی سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید