سرنوشت عجیب دو بازیکنی که پارسال بمب بودند

به گزارش وبلاگ دلگرمی، در روز هایی که جابجایی و جابه جایی بازیکنان بین باشگاه ها به مهم ترین بحث خبری تبدیل شده، انتقال رضا اسدی از پرسپولیس به تراکتور و امین قاسمی نژاد از استقلال به گل گهر نکات جالبی را در خود دارد.

سرنوشت عجیب دو بازیکنی که پارسال بمب بودند

هافبک پیشین پرسپولیس و مهاجم فصل گذشته استقلال بعد از آنکه جدایی آن ها از جمع سرخابی ها قطعی شد، تیم های تازه خود را انتخاب کردند تا فوتبال را در لیگ بیست و دوم ادامه بدهند. نکته مهم درباره اسدی و قاسمی نژاد، اما شرایط متفاوت آن ها در جابجایی سال جاری نسبت به فصل گذشته است.

امین قاسمی نژاد بازیکن سابق شهرخودروی مشهد در 35 سالگی خود به شاه ماهی جابجایی تبدیل شد. عملکرد این مهاجم در تیم مشهدی به قدری خوب بود که سرخابی های فوتبال ایران در پی او بودند و حتی گفته می شد گل گهر سیرجان هم در آن مقطع با پیشنهادی خوب خواستار به خدمت گرفتنش شده است. از این رو یک رقابت جابجایی نزدیک میان تیم های مطرح فوتبال برای استخدام قاسمی نژاد شکل گرفت و این بازیکن بعد از هیاهوی فراوان در روز 4 شهریور 1400 به استقلال پیوست و قراردادی دو ساله را با آبی پوشان امضا کرد.

یکروز بعد از انتقال قاسمی نژاد به استقلال باشگاه پرسپولیس هافبکی را به خدمت گرفت که مثل قاسمی نژاد ارزش زیادی در جابجایی داشت. رضا اسدی پارسال بعد از عضویت کوتاه مدت در تیم سن پولتن اتریش به یکی از ستاره های فوتبال تبدیل شده و تیم های زیادی خواستار جذب او بودند. اسدی که مذاکرات زیادی را با تیم های متعدد انجام داد، در نهایت در روز 5 شهریور با پرسپولیس قرارداد امضا کرد و شاگرد یحیی گل محمدی شد.

اسدی و قاسمی نژاد را می توان شاه مهره های جابجاییی فوتبال ایران قبل از لیگ بیست و یکم دانست که احتمالا گران ترین بازیکنان لیگ برتر نیز بودند. آن ها قرارداد های خوبی با سرخابی ها بستند و حیف که توفیق چندانی در ترکیب تیم های خود نداشتند.

قاسمی نژاد نیم فصل اول را در استقلال گذراند و بعد از آنکه در بیشتر مسابقات نیمکت نشین شد، به صورت قرضی به گل گهر رفت. اسدی نیز اگرچه در بازی های زیادی برای پرسپولیس به میدان رفت، اما نتوانست آنطور که باید نظر طرفداران را به خود جلب کند.

در لیگ بیست و دوم قاسمی نژاد به واسطه قراردادش به استقلال برگشت، اما مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفت. اسدی نیز با وجود سرانجام قرارداد نه خودش میل به ادامه دادن با پرسپولیس داشت و نه یحیی گل محمدی اصرار زیادی روی حفظ او می کرد. به همین دلیل دو ستاره جابجایی فصل پیش از سرخابی ها جدا شدند.

جالب اینکه دو بازیکن مذکور و گران ترین نفرات فصل پیش فوتبال ایران، حالادر یکروز (4 مرداد 1401) تیم های تازه خود را انتخاب کردند. حالا اسدی به تراکتور تبریز برگشته و امید دارد در این تیم دوباره احیا گردد و قاسمی نژاد هم مثل سال گذشته در گل گهر سیرجان به فوتبالش ادامه خواهد داد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "سرنوشت عجیب دو بازیکنی که پارسال بمب بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت عجیب دو بازیکنی که پارسال بمب بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید