برگزاری کارگاه آموزشی ناظران فوتبال با طرح یک سؤال درباره نشست های خبری

به گزارش وبلاگ دلگرمی، کارگاه آموزشی ناظران فوتبال کشورمان امروز (شنبه) در آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی ناظران فوتبال با طرح یک سؤال درباره نشست های خبری

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دلگرمی، کارگاه آموزشی ناظران فوتبال کشورمان ساعت 9 صبح امروز (شنبه) در آموزشگاه ملی المپیک با حضور سی می چیاد عضو مالزیایی کمیته مسابقات و توسعه AFC، ناظران فوتبال و بعضی از مدیران سازمان لیگ برگزار گردید. در این کارگاه آموزشی درباره وظایف ناظران فوتبال و مقرراتی که یک ناظر باید در مسابقات ملی و داخلی به اجرا درآورد، به وسیله عضو مالزیایی AFC به ناظران یادآوری شد.

در بخشی از این کارگاه فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول و یکی از ناظران مسابقات، درباره برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی بازی ها از عضو مالزیایی AFC سؤال کرد که باید چگونه برگزار گردد. سی می چیاد در جواب این سؤال گفت: در سطح ملی مقدمات انجام کنفرانس خبری برعهده فدراسیون میزبان و درباره مسابقات لیگ قهرمان آسیا تیم باشگاهی میزبان وظیفه دارد کنفرانس را برگزار کند.

در ادامه سی می چیاد درباره نحوه حضور تیم ها، داوران و ورود وبلاگ دلگرمی به استادیوم توضیحاتی ارائه کرد. بعلاوه این مدرس AFC در پاسخ به سؤال یکی از ناظران درباره امکانات رختکن ها، گفت: نباید داخل رختکن ال سی دی یا تلویزیون وجود داشته باشد، چون ممکن است داور در نیمه اول تصمیم اشتباهی گرفته باشد و مربی و بازیکن متوجه آن اشتباه شوند که به همین دلیل داور تحت فشار قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری کارگاه آموزشی ناظران فوتبال با طرح یک سؤال درباره نشست های خبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آموزشی ناظران فوتبال با طرح یک سؤال درباره نشست های خبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید