بهره مندی واحدهای تولیدی صنعتی ورامین از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه

به گزارش وبلاگ دلگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ورامین از بهره مندی واحدهای تولیدی صنعتی در مورد تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 خبرداد.

بهره مندی واحدهای تولیدی صنعتی ورامین از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دلگرمی از ورامین، حسن میرزایی در این خصوص گفت: با توجه به دستورالعمل های ارسالی از سوی سازمان متبوع ، تسهیلات طرح فراوری و اشتغال در تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی حتی در بخش سرمایه در گردش در نظر گرفته شده است .

وی با اشاره به فرآیند ثبت نام در این طرح گفت: با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده شده پس از آنالیز و تکمیل ثبت نام ، پرونده ها به وسیله کارشناسان به کمیته استانی جهت اخذء تصمیم ارسال می شود .

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ورامین توضیح داد: تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی و بازسازی و نوسازی از مهمترین برنامه های تبصره 18 می باشد .

میرزایی در انتها اضافه کرد: متقاضیان مشمول استفاده از این تسهیلات می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب در بخش تامین اقتصادی - تسهیلات برنامه فراوری و اشتغال سال 1400 به نشانی https://www.behinyab.ir در این طرح ثبت نام کرده و ضمن ارائه مدارک لازم به اداره صمت شهرستان ورامین مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36296506 واحد صنعت و معدن تماس حاصل کنند .

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "بهره مندی واحدهای تولیدی صنعتی ورامین از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی واحدهای تولیدی صنعتی ورامین از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید