تشکر نماینده نوشهر از مهندس ضرغامی برای بازدید از پروژه های غرب مازندران

به گزارش وبلاگ دلگرمی، نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حوزه انتخابیه اش تشکر و ابراز امیدواری کرد که این سفر سبب توسعه زیرساخت های گردشگری منطقه گردد.

تشکر نماینده نوشهر از مهندس ضرغامی برای بازدید از پروژه های غرب مازندران

به گزارش خبرنگار میراث آریا، محمدعلی محسنی بندپی نماینده حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت روز گذشته یکم تیر ماه 1401 در تذکر شفاهی خود در مجلس شورای اسلامی به سفر مهندس ضرغامی به حوزه انتخابیه اش اشاره نمود و گفت: از حضور ارزشمند وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاونان او در حوزه انتخابیه صمیمانه متشکرم و امیدوارم سفر ایشان سبب توسعه زیرساخت های گردشگری منطقه گردد.

مهندس سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی 17 خردادماه 1401 به دعوت انوشیروان محسنی بندپی نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت برای بازدید از پروژه های غرب استان مازندران به این خطه سفر کرد.

او در این سفر از فرایند ساخت مجموعه تفریحی مارینا پارک خزر در بخش مرکزی شهرستان نوشهر ، محوطه قدیم کارخانه حریربافی چالوس، مجموعه در حال احداث تفریحی و ورزشی تندرستی پارسیان در ساحل نمک آبرود، مجموعه تفریحی و گردشگری نمک آبرود بازدید کرد.

بعلاوه مهندس ضرغامی طی سفر یک روزه خود پس از شهرستان های نوشهر و چالوس از تپه باستانی کلار، ساختمان شهرداری، هتل نیمه کاره، نهاد ریاست جمهوری (کاخاجابیت) به منظور آنالیز اولویت های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای برطرف مسائل موجود نیز بازدید به عمل آورد.

منبع: سازمان میراث فرهنگی

به "تشکر نماینده نوشهر از مهندس ضرغامی برای بازدید از پروژه های غرب مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر نماینده نوشهر از مهندس ضرغامی برای بازدید از پروژه های غرب مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید