توخل: یک بازی فروتنانه را به شکلی جدی به نمایش گذاشتیم

به گزارش وبلاگ دلگرمی، سرمربی تیم فوتبال چلسی بابت صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس ابراز رضایت کرد.

توخل: یک بازی فروتنانه را به شکلی جدی به نمایش گذاشتیم

به گزارش وبلاگ دلگرمی، توماس توخل در پی برتری 3 بر 2 شب شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل لوتون تاون دسته اولی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس و صعود به دور بعد رقابت ها گفت: در طول روز مسابقه شایعاتی در مورد آینده باشگاه (اشاره به احتمال فروش باشگاه از طریق آبراموویچ) وجود داشت، بنابراین حفظ تمرکز کار چندان آسانی نبود اما ما خیلی خوب کار کردیم. با وجود اینکه گل زودهنگامی دریافت کردیم، اما پس از آن فرصت های بزرگی روی دروازه لوتون خلق کردیم و نه تنها برای رسیدن به گل تساوی، بلکه شایسته جلو افتادن در نتیجه هم بودیم.

وی افزود: متأسفانه پس از گل تساوی، دروازه مان برای بار دوم باز شد. در نیمه دوم بیشتر پیشروی کردیم و بی امان به حریف فشار آوردیم اما هرگز بی تاب نبودیم و در نهایت شایسته برد بودیم. بازی بسیار فروتنانه ای را به شکلی جدی به نمایش گذاشتیم.

سرمربی آلمانی چلسی در ادامه صحبت هایش ضمن تمجید از دو مهاجم خود که در این بازی پیروز به گلزنی شدند، گفت: تیمو ورنر خیلی خوب بازی کرد که از این بابت خوشحالم و روملو هم به گل خود رسید. ما می خواهیم آنها با تمرکز کامل بازی کنند و این را جدی بگیرند چون در چنین بازی هایی است که اعتماد به نفس خود را می توانند افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توخل: یک بازی فروتنانه را به شکلی جدی به نمایش گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: یک بازی فروتنانه را به شکلی جدی به نمایش گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید