تور جزیره کیش و سواحل زیبای خلیج همیشه فارس خبرنگاران

به گزارش وبلاگ دلگرمی، در گذشته ، جزیره کیش قیس نامیده می شد. این جزیره بیضی شکل است. این جزیره هر ساله میلیون ها توریست را به خود جلب می کند.

تور جزیره کیش و سواحل زیبای خلیج همیشه فارس خبرنگاران

به گزارش گروه بازرگانی وبلاگ دلگرمی، در گذشته ، جزیره کیش قیس نامیده می شد. این جزیره بیضی شکل است. این جزیره هر ساله میلیون ها جهانگرد را به خود جلب می کند. از زمان هخامنشیان و اشکانیان و ساسانیان ، جزیره کیش تحت سلطه ایران قرار گرفت. جزیره کیش ، به دلیل طبیعت جهانگردی ، در سال های اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. علاوه بر مکان های تاریخی که برای جهانگردان جالب است ، پارک های ساحلی و تفریحی ، سواحل شنی و مرجانی ، باغ وحش ، آکواریوم ، باغ پرندگان ، پارک دلفین ها ، شهر زیرزمینی ، سفرهای دریایی و همچنین کشتی تفریحی یونان از دیگر جاذبه های این کشور است. این جزیره سواحل ساحلی ، امکانات سوارکاری ، جاده دوچرخه سواری ، کارتینگ ، غواصی ، جت اسکی ، صفحه پرواز ، پاراسل و اسکی روی آب از دیگر ویژگی های جهانگردی این جزیره است. جزیره کیش به عنوان چهارمین مقصد جهانگردی در جنوب غربی آسیا توسط سازمان جهانی جهانگردی اعلام شده است و این به دلیل جاذبه های جهانگردی جزیره و چشم انداز بسیار زیبای دریای هرمز و خلیج فارس است. عدم نیاز به دریافت ویزای ایران برای کلیه اتباع خارجی یکی از دلایل ورود جهانگردان خارجی به این جزیره است. از این رو تور کیش مورد توجه بسیاری از هموطنان عزیر برای سفر و رزرو تو رهای مسافراتی خود قرار گرفته است. جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس است که در تنگه هرمز واقع شده است. تنگه هرمز یکی از مهمترین آبراه های جهان است. شهرستان قشم بخشی از استان هرمزگان است که شامل این جزیره است. طبیعت بکر و ساحل زیبای این جزایر برای جهانگردان جالب است و جاذبه های جهانگردی بسیاری دارد. این جزیره سواحل زیادی دارد. از ویژگی های ساحلی این جزیره ، تنوع سواحل صخره ای ، ماسه ای و گل آلود است.

تور جزیره کیش :

جزیره کیش ، واقع در خلیج فارس نزدیک به جزیره قشم ، محبوب ترین تفریحگاه جزیره ای ایران و چهارمین مقصد محبوب جهانگردی در جنوب غربی آسیا است. جهانگردی کیش این محبوبیت را مدیون چند عامل است. کیش ، در کنار قشم ، یک منطقه آزاد تجاری است. این بدان معناست که جهانگردان هنگام ورود به کیش نیازی به ویزا ندارند ، به شرط آنکه بیش از 14 روز اقامت نداشته باشند. این همچنین بدان معنی است که تقریباً خرید همه کالاها در کیش در مقایسه با سایر مناطق غیر تجاری آزاد ارزان تر است. آنچه که واقعاً باعث شده این جزیره مروارید خلیج فارس باشد و یک مقصد جهانگردی بسیار محبوب باشد ، جاذبه های متعدد و امکانات تفریحی آن است.

کشتی یونان یک کشتی باری 75 ساله است که از سال 1966 در قسمت غربی جزیره کیش سواحل می شود و در سالهای اخیر به یکی از جاذبه های مهم جهانگردی کیش تبدیل شده است ، جایی که صدها نفر در ساحل برای تماشای زیبایی نمای غروب آفتاب در شب جمع می شوند. در ساحل کشتی یونان امکانات گسترده ای شامل رستوران های ایرانی و لبنانی ، کافی شاپ ها و اجاره دوچرخه وجود دارد.

شهر زیرزمینی کاریز

افراد زیادی به دلیل جاذبه های تاریخی آن به کیش سفر نمی کنند ، بنابراین دانستن اینکه کیش یکی از قدیمی ترین شهرهای زیرزمینی ایران را دارد ، آنها را متعجب می کند. شهر زیرزمینی کاریز ، کاریز به معنای واقعی قنات ، بیش از 2000 سال پیش توسط ساکنان به منظور جمع آوری آب خالص ساخته شده است که به گفته مردم محلی مربوط به میلیون ها سال پیش است. همچنین جالب است بدانید که کاریز در همه فصول دارای درجه حرارت خنک ثابت است ، هرگز از 22 تا 25 درجه سانتیگراد پایین یا پایین نمی رود.

جت اسکی و غواصی کیش

یکی از جاذبه های بی نظیر کیش ، ورزش های آبی و تفریحات مختلف آن است. آبهای آرام باعث انجام بسیاری از ورزش ها مانند جت اسکی و غواصی می شود. افرادی که تمایل دارند کمی دریا را برای خود کنترل کنند باید این ورزش ها را امتحان کنند ، زیرا این ورزش را نمی توان در جای دیگری تجربه کرد.

شهر باستانی حریره

گفته می شود ویرانه های شهر باستانی حریره ، واقع در مرکز جزیره کیش ، 800 سال قدمت دارند. این ویرانه ها شامل بقایای یک عمارت با کاشی های دوره ایلخانیان (1253-1353) ، حمام عمومی و کارگاه های صنعتی است. باستان شناسان بر این باورند که بناهای تاریخی چند طبقه این شهر در اثر زلزله از بین رفته است. ویرانه های حریره که در کتاب شعر شاعر فارسی سعدی به آن اشاره شده است ، شاهد شکوفایی اقتصاد کیش در دوران باستان است که این جزیره تجارت بین چین ، آفریقای شمالی و اروپا را تسهیل می کرد.

هتل 5 ستاره مجلل داریوش گراند یکی از بهترین هتل های کیش و مشهورترین هتل های ایران است. معماری آن از معماری ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته و یکی از جاذبه های جهانگردی جزیره کیش است. هتل داریوش گرند که در شمال شرقی جزیره و در ساحل خلیج فارس واقع شده است دسترسی راحت به جاذبه های اصلی جزیره ، مراکز خرید مدرن ، ساحل دریا و همچنین چشم انداز زیبای خلیج را فراهم می کند. علاوه بر این ، هتل داریوش کیش یکی از مدرن ترین و مجهزترین هتل های کیش است و شامل امکانات تفریحی مختلفی مانند چندین زمین ورزشی ، باغ پرندگان ، قایق تفریحی ، ورزش های آبی ، زمین های بازی اختصاصی برای پینت بال و تنیس ، سالن بدن سازی و غواصی و قایقرانی در دریاچه می باشد. علاوه بر این ، علاوه بر صبحانه ، ناهار بوفه ، انواع غذاهای سنتی و بین المللی نیز در نظر گرفته شده است که با توجه به بازخورد مهمانان بسیار خوشمزه و قابل قبول هستند.

هتل میراژ کیش یکی از بهترین هتل های پنج ستاره کیش می باشد که در سال 1397 افتتاح شده است این هتل نوساز و لوکس یکی از بهترین انتخاب ها جهت رزرو هتل در کیش می باشد. هتل میراژ کیش ساختمانی 8 طبقه دارد و با 178 واحد گزینه بسیاری عالی برای رزرو هتل در کیش می باشد. سامانه سفرهای گالیور مفتخر است رزرو بهترین تور های کیش و هتل های کیش را با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات صورت دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تور جزیره کیش و سواحل زیبای خلیج همیشه فارس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور جزیره کیش و سواحل زیبای خلیج همیشه فارس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید