خبرنگاران طرح اعمال قانون خودروهای متخلف در خوزستان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، اهواز - خبرنگاران - رییس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه طرح اعمال قانون خودروهایی که محدودیت های کرونایی را رعایت نکنند ادامه دارد گفت: خودروهای متخلف در شهرهای نارنجی سه میلیون ریال و در شهرهای قرمز 10 میلیون ریال جریمه می شوند.

خبرنگاران طرح اعمال قانون خودروهای متخلف در خوزستان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ دلگرمی سرهنگ رضا دولتشاهی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از شبکه خوزستان گفت: از بیست و پنجم بهمن ماه طرح محدودیت های کرونایی در استان خوزستان شروع شد و بر اساس آن در شهرهای قرمز و نارنجی پلاک های غیر بومی حق ورود و پلاک های بومی حق خروج از شهرستان را ندارند.

وی اضافه کرد: در این مدت به تذکر شفاهی اکتفا شد و از ورود خودروها جلوگیری شد ولی با توجه به حساسیت به وجود آمده و وخیم تر شدن اوضاع اعمال قانون با شدت بیشتری ادامه دارد.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: از روز سه شنبه یک سری محدودیت ها با جدیت بیشتری در استان خوزستان اجرایی می شوند لذا از مردم تقاضا می گردد از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند چرا که از این پس هیچ گونه مجوزی مگر در موارد خاص صادر نمی گردد و تمام خودروها برابر قانون و طبق شرایط شهرستان ها جریمه می شوند.

وی بیان نمود: با توجه به شرایط قرمز خوزستان، باید محدودیت ها را با شدت اجرا کنیم تا شرایط بهتری در استان حاکم گردد و از مردم تقاضا می گردد در این مدت همکاری لازم را با ماموران داشته باشند.

دولتشاهی اضافه کرد: محدودیت های کرونایی تا 15 اسفندماه ادامه دارند و تداوم آن به تصمیم ستاد مدیریت کرونای خوزستان بستگی دارد.

در حال حاضر 11 شهرستان در خوزستان در شرایط قرمز و هشت شهر در شرایط نارنجی قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح اعمال قانون خودروهای متخلف در خوزستان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح اعمال قانون خودروهای متخلف در خوزستان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید