دورخیز قهرمان برای 3 شاخه جوایز اسکار

به گزارش وبلاگ دلگرمی، کمپانی آمازون پخش کننده فیلم قهرمان در آمریکا این فیلم را برای رقابت در سه شاخه از جوایز نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار آماده می نماید.

دورخیز قهرمان برای 3 شاخه جوایز اسکار

به گزارش وبلاگ دلگرمی، الکساندر ماله-گی رئیس کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز که پخش بین المللی فیلم قهرمان را بر عهده دارد و در کنار اصغر فرهادی یکی از تهیه کنندگان این فیلم هم هست، در گفتگویی با نشریه ورایتی گفت که این فیلم در فصل جوایز سینمایی علاوه بر شاخه برترین فیلم بین المللی برای کسب جوایز برترین کارگردانی و فیلمنامه هم رقابت خواهد نمود.

ماله-گی از زمان فیلم جدایی تا به امروز همکاری نزدیکی با فرهادی داشته و از اکران فیلم قهرمان در فرانسه در ماه دسامبر اطلاع داد. این فیلم در اولین نمایش جهانی خود در بخش رقابتی جشنواره سال جاری کن رونمایی شد و توانست جایزه عظیم هیات داوران را به خود اختصاص دهد.

فیلم قهرمان قرار است ار تاریخ 7 ژانویه 2022 (17 دی ماه) در سینماهای آمریکا و از 21 ژانویه از سوی سامانه نمایش آنلاین آمازون پرایم اکران گردد.

امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی در کنار جمعی از بازیگران بومی در شهر شیراز مقابل دوربین این فیلم رفته اند.

کمپانی ممنتو پیکچرز علاوه بر فیلم قهرمان، پخش بین المللی آثار چندین سینماگر مولف از جمله پاریس، منطقه 13 ساخته ژاک اودیار، بدترین آدم جهان به کارگردانی یواخیم تریه، آرتور رامبو ساخته لوران کانته، آتش در دشت ساخته ژیانگ ژی و بین دو جهان به کارگردانی امانوئب کاررر سینماگر فرانسوی را هم برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دورخیز قهرمان برای 3 شاخه جوایز اسکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز قهرمان برای 3 شاخه جوایز اسکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید