سینما

ایده های مجذوب کننده استایل و لباس مناسب تولد به سبک های مختلف

تولد یکی از مناسبت های مهم است و انتخاب لباس مناسب برای این روز، اهمیت زیادی دارد. واضح است که انتخاب لباس مناسب جشن تولد، یک تصمیم مهم است. لباسی که برای تولد انتخاب می کنید، باید هم شیک و مجذوب کننده باشد و هم با مکان و نوع مراسم تولد شما هماهنگی داشته...

5 بهمن 1402

اسپانیا، هند، فرانسه، آمریکا و چین در صدر آمار شرکت کنندگان بخش بین الملل

به گزارش خبرنگاران ، جشنواره فیلم کوتاه تهران به عنوان جشنواره فیلم کوتاه مورد تائید آموزشگاه اسکار شناخته می گردد که سالانه پذیرای چندین هزار اثر از فیلم سازان سراسر دنیا است.

18 مرداد 1402

مرگ بازیگر مصائب مسیح در 48 سالگی

هریستو ژیوکوف بازیگر بلغارستانی که سابقه بازی در فیلم مصائب مسیح ساخته مل گیبسون را در کارنامه داشت در سن 48 سالگی درگذشت.

16 فروردین 1402

اقتباس یک گنجینه آماده است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ حسن حبیب زاده تهیه کننده و نویسنده فیلم نامه مشترک فیلم کوتاه پرتاب ناگهانی یک فیل که در حال حاضر در بسته جنریک فیلم کوتاه در گروه سینماهای هنر و تجربه در حال اکران است درباره موضوع این فیلم به خبرنگار کتاب ایبنا گفت: موضوع...

2 فروردین 1402

بهترین گوشی موبایل برای عکاسی در تاریکی

زومیت نوشت: پرچم دار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی S23 اولترا، می تواند به بهترین گوشی هوشمند 2023 ازنظر عکاسی در تاریکی تبدیل شود.

14 دی 1401

دوربین زیرآبی که با صدا کار می نماید!

مهندسان موسسه فناوری ماساچوست (MIT) پیروز به ساخت یک دوربین برای تصویربرداری از زیر آب شده اند که به باتری نیازی ندارد و تنها با امواج صوتی کار می نماید.

6 مهر 1401

شروع دو نمایش نو ، سونات جهنمی با رویکرد نوآورانه ای در اجرای یک تئاتر فانتزی

دو نمایش نو از امروز و فردا در مجموعه دیوار چهارم و تماشاخانه سپند روی صحنه می فرایند.

5 شهریور 1401

تصاویر پارسا پیروزفر در پشت صحنه سریال یاغی

تصاویری از پشت صحنه سریال یاغی با حضور پارسا پیروزفر در کنار دیگر عوامل این سریال منتشر شده است.

22 مرداد 1401

پارک المپیک مونترال، مکانی برای هیجان و رقابت

پارک المپیک، از جاذبه های گردشگری معروف مونترال در شهر کبک به شمار میرود. اگر قصد سفر به کانادا را دارید، پیشنهاد می کنیم برنامه های متنوع بخش های گوناگون آن را از دست ندهید.

26 تیر 1401

دلایلی که شما را برای سفر به جزیره ججو متقاعد می نمایند

هر سال تابستان، هزاران جهانگرد از سراسر جهان به جزیره ججو در کره جنوبی سفر می نمایند تا از طبیعت زیبا و سواحل معرکه آن نهایت لذت را ببرند.

28 خرداد 1401

با سندروم عجیب قهرمان داستان آشنا شوید!

مبتلایان به این اختلال، افرادی هستند که انگار زندگی شان مانند یک فیلم است که در آن نقش اول را دارند و دیگران برای حمایت از آن ها حضور دارند.

25 خرداد 1401

ادای دین بدون قرار قبلی به موسیقی

تهران (پانا) - نهمین برنامه سینماملت شب گذشته 20 بهمن ماه با حضور عوامل فیلم های سینمایی بدون قرار قبلی و آنالیز فیلم های شهرک و 2888 و با حضور مدیر روابط عمومی بنیاد فارابی برای شفاف سازی بعضی حواشی روی آنتن شبکه چهار رفت.

24 خرداد 1401

سریال نوبت لیلی؛ رگبار پراکندۀ راز های بی رمق

علیرضا اسمعیل زاده؛ در خلاصۀ داستان سریال نوبت لیلی آمده است که لیلی به وسیله کتابی مرموز درمی یابد که او و خانواده اش تا کنون در زمان و مکان های بسیار زیسته اند.... اگر با خواندن این خلاصه کسی انتظار تماشا سریالی شبیه Dark را پیدا نموده باشد حتما مایوس خواهد...

23 خرداد 1401

نشان دادن جاذبه های گردشگری ایران اولویت ماست

به گزارش خبرنگاران، سید عباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به همراه قربانعلی پورمرجان، رایزن فرهنگی کشورمان و کارشناس دیپلماسی عمومی سفارت با روشن ممداف، رئیس شبکه آذ تی وی باکو ملاقات کرد.

19 خرداد 1401

10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 فروردین 1401)

هدفون های بی سیم در دنیای مدرن امروز به گجت های جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که در هر زمان و هر مکان می توانیم از آن ها بهره ببریم. این گجت های پوشیدنی با تنوع و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به...

15 خرداد 1401

شروع بلیت فروشی سینما های مردمی جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرنگاران، فروش بلیت بلیت فروشی سینماهای مردمی فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر شروع شد؟

6 خرداد 1401

لو رفتن فیلم فوتبال بازی کردن الناز شاکردوست

بانوان ورزشکار و هنرمند به نفع بچه ها کار ملاقات فوتسال محبت آمیز ای را برگزار کردند.

8 اردیبهشت 1401

واکنش پلیس به فیلم سرقت پژوپارس در پمپ بنزین

پلیس تهران به ویدیوی منتشر شده از یک خودروی در حال سوخت گیری در یکی از پمپ های بنزین شهر تهران واکنش نشان داد.

5 اردیبهشت 1401

کیمیایی به نام قصه خانواده ، خانواده محوری به جای فرد محوری در مجموعه تلویزیونی برف بی صدا می بارد

برف بی صدا می بارد با تمام ضعف هایی که در تاریخ و حتی درام و گاه شخصیت پردازی دارد، اما توانسته مخاطب را با خودش همراه کند و روی مساله مهمی به نام خانواده دست گذاشته است. سعی نموده از نگاه کلیشه ای روزمره به خانواده و ارتباطات فاصله بگیرد و گاهی بی رحمانه...

31 فروردین 1401

قدرت پنهان انسان های پیرامون ما

افراد ممکن است ناخودآگاه رفتارها و سبک زندگی دوستان شان را الگو قرار دهند، این الگوبرداری شامل استفاده از اصطلاحات و تکه کلام ها و نوع پوشش مشابه می گردد.

14 اسفند 1400
تعداد: (55)