شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس نمایشگر خمیده AMOLED خواهد داشت

به گزارش وبلاگ دلگرمی، شیائومی قصد دارد به زودی از گوشی های سری ردمی نوت 12 رونمایی کند که گفته می شود مدل پرو پلاس از آن نمایشگری خمیده از نوع AMOLED خواهد داشت.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس نمایشگر خمیده AMOLED خواهد داشت

شیائومی به تازگی بنری از گوشی های سری ردمی نوت 12 را منتشر کرده که نشان می دهد این گوشی ها شاید در همین ماه میلادی (اوایل آبان) رسما رونمایی شوند. هرچند در این رابطه خبر دقیقی در اختیار نداریم اما انتظار می رود رونمایی از آن ها در همین سال صورت بگیرد.

در حال حاضر اطلاعات خوبی از گوشی های این سری منتشر شده اما تعداد زیادی از این ها هنوز در حد یک شایعه هستند. با این حال طبق جدیدترین و موثق ترین خبرها و شایعات، باید در همان ابتدای دوران عرضه شاهد رونمایی از سه گوشی باشیم؛ ردمی نوت 12، ردمی نوت 12 پرو و نوت 12 پرو پلاس. با توجه به برنامه های قبلی شیائومی در عرضه گوشی های سری ردمی نوت هم می توانیم انتظار داشته باشیم که این لیست سه تایی به مرور زمان بسیار بیشتر شود.

همانطور که گفته شده، اطلاعات رسمی پیرامون سری ردمی نوت 12 کم هستند اما بنری که اکنون شاهد آن هستیم، از طریق خود شیائومی منتشر شده و آنچه هم که با توجه به آن متوجه شده ایم، رسمی است. در این بنر یک مدل از سری ردمی نوت 12 را شاهد هستیم که به نظر می رسد قدرتمندترین و بهترین مدل از این سری یعنی ردمی نوت 12 پرو پلاس باشد. چون با توجه به این بنر به نظر می رسد این گوشی نمایشگری منحنی خواهد داشت که همین موضوع یعنی نوع پنل بکار رفته در آن OLED خواهد بود. از آن جایی که گوشی های ارزان قیمت معمولا نمایشگر منحنی ندارند، می توان انتظار داشت این گوشی همان مدل پرو پلاس باشد.

متأسفانه فعلا نمی دانیم تمام گوشی های این سری چه امکانات و قابلیت های دیگری خواهند داشت اما گفته می شود قلب تپنده دو مدل از آن ها تراشه دایمنسیتی 1080 خواهد بود؛ پردازنده ای که در مقایسه با دایمنسیتی 920 قدرت پردازشی نسبتا بیشتری دارد. اما آنچه که باعث شده این تراشه قابل توجه تر باشد، توانایی آن در پشتیبانی از سنسوری به بزرگی 200 مگاپیکسل است که این شبهه را به وجود آورده که شاید یک مدل از این سری به دوربینی با این مقدار مجهز شود.

در رابطه با این گوشی ها همچنین اخیرا در ویبو هم یک پست منتشر شده که به لطف آن متوجه شدیم این گوشی ها از دو فناوری مهم بهره مند خواهند بود. یکی از این قابلیت ها هم نخستین بار است که درون یک گوشی هوشمند بکار گرفته شده اما جزئیاتی از آن منتشر نشده است تا بدین ترتیب سری ردمی نوت 12 به یکی از مورد انتظارترین میان رده های بازار تبدیل شود.

البته می دانیم ردمی نوت 12 پرو پلاس به عنوان بهترین گوشی از این سری با یک شارژر 210 واتی گواهی شده که این می تواند همان اولین در جهان باشد چون تا به امروز محصولی تولید نشده که از چنین شارژر پرسرعتی پشتیبانی کند. با این حال فعلا تمام این موارد در حد یک شایعه و حدس و گمان هستند و باید منتظر بمانیم ببینیم طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون سری ردمی نوت 12 منتشر می شود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس نمایشگر خمیده AMOLED خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس نمایشگر خمیده AMOLED خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید