موبایل، تبلت و گجت ها

شکست ناامیدکننده گوشی نو سامسونگ مقابل آیفون 15

گر چه سامسونگ گوشی پرچمدار خود را چند ماه پس از آیفون 15، معرفی نموده اما به نظر می رسد حداقل در رقابت باتری ها بازی را واگذار نموده است.

10 بهمن 1402

سونی اکسپریا محبوب ایرانیان تاشو می شود!

در سال گذشته شاهد عرضه گوشی های هوشمند تاشو بیشتری از مجموعه بزرگ تری از برندها بوده ایم و شایعه ای تازه نشان می دهد که سونی نیز با گوشی تاشوی خود به میدان رقابت آمده است.

1 خرداد 1402

اصول عکاسی از دریا ، آموزش نکات عکاسی با خبرنگاران

عکاسی از دریا، کاریِ که بیشتر ما در زندگیمون انجام دادیم، چه اون زمان که بچه بودیم و از چشمی دوربین به این آبی بی خاتمه خیره می شدیم و چه زمانی که برای اولین بار تو قاب گوشی و یا دوربین دیجیتالمون، دریا رو سوژه عکاسی کردیم. اما آیا درست این کار رو انجام...

9 بهمن 1401

بهترین گوشی موبایل برای عکاسی در تاریکی

زومیت نوشت: پرچم دار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی S23 اولترا، می تواند به بهترین گوشی هوشمند 2023 ازنظر عکاسی در تاریکی تبدیل شود.

14 دی 1401

10 روش دوست یابی بی نظیر برای افرادی که اختلال اضطراب اجتماعی دارند

دوست یابی برای هر کسی می تواند سخت باشد، اما برای افرادی که اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) دارند چالش برانگیز است. طبیعی است که هنگام ملاقات با غریبه ها کمی مضطرب شوید، اما بین اضطرابی که همه ما گاهی اوقات تجربه می کنیم با اضطراب اجتماعی تفاوت های زیادی وجود...

7 آبان 1401

شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس نمایشگر خمیده AMOLED خواهد داشت

شیائومی قصد دارد به زودی از گوشی های سری ردمی نوت 12 رونمایی کند که گفته می شود مدل پرو پلاس از آن نمایشگری خمیده از نوع AMOLED خواهد داشت.

1 آبان 1401

شیائومی 12T و 12T پرو تا سه سال به سیستم عامل نو آپدیت می شوند

با اعلام رسمی شیائومی، گوشی های تازه سری شیائومی 12T که روز گذشته شاهد رونمایی از آن ها بودیم به مدت سه سال از لحاظ نرم افزاری و چهار سال از لحاظ امنیتی آپدیت دریافت می نمایند.

13 مهر 1401

آنر X40 با نمایشگر 120 هرتزی و قیمت 215 دلار معرفی گردید

آنر ساعاتی قبل در چین از گوشی X40 رسما رونمایی کرد. این گوشی قرار است به عنوان جانشین X30 انجام وظیفه کند. با وجود اینکه آنر X40 قیمت پایینی دارد، ولی از ویژگی های جذابی مانند نمایشگر خمیده و مبتنی بر رفرش ریت بالا بهره می برد.

27 شهریور 1401

برترین رستوران های تهران

در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ایران قصد داریم برترین رستوران های تهران را به شما معرفی کنیم و آن ها را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

18 شهریور 1401

کسب و کار 9 میلیون نفر ایرانی در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی بین المللی فیلتر نشده در کشورمان است که هم اکنون بیش از 48 میلیون کاربر ایرانی در آن عضو هستند.

4 شهریور 1401

چگونه گوشی قدیمی خود را ارتقا دهیم؟

اگر کابل آسیب دیده یا فرسوده دارید، آن را تعویض کنید. تجهیزات شارژ معمولا استرس زیادی را تحمل می نمایند؛ وصل شدن مکرر، خم شدن شدید، تکان های مداوم و ... می تواند به باتری دستگاه شما آسیب بزند.

29 مرداد 1401

مهم ترین چیزهایی که باید درباره فرودگاه مادرید بدانید

در این مقاله مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم درباره فرودگاه مادرید صحبت کنیم. پس اگر قصد دارید به مادرید، این شهر فوتبالی و پر هیاهو سفر کنید، خوب است کمی درباره ارتباطات فرودگاهی مادرید و امکانات آن بدانید.

13 مرداد 1401

انتشار نخستین تصاویر گوشی هوآوی نوا 10 پرو

به تازگی اولین تصاویر گوشی هوآوی Nova 10 Pro به بیرون درز نموده است. در کنار رندر های منتشر شده، بعضی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند نیز ارائه شده اند. تصاویر منتشر شده صفحه نمایش خمیده و ضخامت 8.1 میلی متری این گوشی هوشمند را نشان می دهند.

31 تیر 1401

بهره مندی واحدهای تولیدی صنعتی ورامین از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ورامین از بهره مندی واحدهای تولیدی صنعتی در مورد تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 خبرداد.

22 تیر 1401

کوشش برای برطرف اختلال اینستاگرام ادامه دارد

در پی گزارش هزاران کاربر از مشکل دسترسی به این پلتفرم اشتراک گذاری عکس، بیان کرد در کوشش برای احیای دسترسی به اینستاگرام است.

16 تیر 1401

گلکسی M13 5G با دریافت گواهینامه FCC یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، گلکسی M13 5G سامسونگ در وب سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر شد و به نظر می رسد که به زودی می توانیم شاهد معرفی این گوشی هوشمند نو غول فناوری کره ای باشیم.

9 تیر 1401

سامسونگ دارد شبکه 6G توسعه می دهد که 50 برابر سریع تر از 5G است

سامسونگ مدعی شده است شبکه های 6G می توانند سرعتی تا 1 ترابیت بر ثانیه داشته باشند؛ یعنی 1000 گیگابیت بر ثانیه و 50 برابر سریع تر از شبکه های 5G با حداکثر سرعت 20 گیگابیت بر ثانیه!

6 تیر 1401

برنامه های نوروزی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران

خبرگزاری خبرنگاران-مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از برگزاری 45 نمایشگاه و بازارچه عرضه مستقیم صنایع دستی، تور های تهرانگردی و بیش از 20 رویداد فرهنگی در ایام نوروز 1401 اطلاع داد.

27 خرداد 1401

10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 فروردین 1401)

هدفون های بی سیم در دنیای مدرن امروز به گجت های جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که در هر زمان و هر مکان می توانیم از آن ها بهره ببریم. این گجت های پوشیدنی با تنوع و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به...

15 خرداد 1401

دلایل کمبود بسته بندی های کادویی برای کریسمس

خبرگزاری خبرنگاران- کریسمس یکی از مراسم های بزرگ و خاص در کشورهای اروپایی و آمریکایی می باشد که البته بعضی کشورهای آسیایی نیز این مراسم را جشن می گیرند . در مراسم کریسمس و سال نو میلادی کادو دادن و کادو گرفتن یکی از اصول مهم می باشد ولی مسئله ای که برای...

12 خرداد 1401
تعداد: (56)