صدراعظم آلمان درباره شبکه های اجتماعی: نفرین ایجاد می نماید ، کتاب خواندن بهتر است

به گزارش وبلاگ دلگرمی، یورونیوز نوشت: این سیاستمدار سوسیال دموکرات گفت: این، نفرین رسانه های اجتماعی است: اینکه در حباب هایی که دورمان ایجاد نموده ایم، بنشینیم. در این حباب ها چیزهایی به ما پیشنهاد می گردد که قبلا هم مطابق با آن فکر می کردیم.

صدراعظم آلمان درباره شبکه های اجتماعی: نفرین ایجاد می نماید ، کتاب خواندن بهتر است

این، نفرین رسانه های اجتماعی است: اینکه در حباب هایی که دورمان ایجاد نموده ایم، بنشینیم. در این حباب ها چیزهایی به ما پیشنهاد می گردد که قبلا هم مطابق با آن فکر می کردیم. / کتاب ها دیدگاه های متفاوتی را فراتر از تجربیات افراد ارائه می دهند. او گفت: این نکته مهمی در خصوص ادبیات است. این که به شما این امکان را می دهد که تجربیاتی که خودتان ندارید و اغلب نمی خواهید هم داشته باشید را به اشتراک بگذارید.

به گفته اولاف شولتس، صدراعظم (نخست وزیر) آلمان، رسانه های اجتماعی افراد را با نظراتی که از قبل شکل گرفته اند تایید می نمایند و این موضوع باعث ایجاد نفرین می گردد.

به گفته او این شرایط خاص، تازه و ناشناخته است. شولتس ادامه داد که این همان مساله ای است که او را به مطالعه و خواندن کتاب سوق داده است.

صدراعظم آلمان بعلاوه افزود که کتاب ها دیدگاه های متفاوتی را فراتر از تجربیات افراد ارائه می دهند. او گفت: این نکته مهمی در خصوص ادبیات است. این که به شما این امکان را می دهد که تجربیاتی که خودتان ندارید و اغلب نمی خواهید هم داشته باشید را به اشتراک بگذارید.

به اعتقاد شولتس، برای گفتگوهایی که با شهروندان به عنوان یک سیاستمدار دارد، کتاب ها مکمل شگفت انگیزی هستند.

او گفت: همه این گفتگوها به من، به عنوان یک سیاستمدار، بینش و دیدگاه های متفاوتی از شهروندانی که بسیار متفاوت از من زندگی می نمایند، می دهد. کتاب ها یک جزء ادبی به تجریات من اضافه می نمایند و من نمی خواهم این فرصت را از دست بدهم.

صدراعظم آلمان ادامه داد: من عاشق خواندن هستم. گاهی زیاد و گاهی کم، گاهی اوقات رمان و بیشتر ادبیات غیرداستانی. این موارد متناوب است و تغییر می نماید. به عنوان مثال او در دوران ریاست شاخه جوانان حزب، داستان علمی-تخیلی می خوانده است.

شولتس گفت که تمایلی به خواندن کتاب به حالت درازکش ندارد: اگر می خواهید تمرکز کنید، بهتر است حالت نشسته داشته باشید. بنابراین، من روی صندلی، کنار پنجره، در ماشین و هواپیما کتاب می خوانم. من عادت داشتم روی زمین می نشستم، به دیوار تکیه می دادم و مطالعه می کردم.

310310

منبع: خبرآنلاین

به "صدراعظم آلمان درباره شبکه های اجتماعی: نفرین ایجاد می نماید ، کتاب خواندن بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدراعظم آلمان درباره شبکه های اجتماعی: نفرین ایجاد می نماید ، کتاب خواندن بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید