قرعه کشی مسابقات آنلاین برگزار می شود، همه تیم ها در یک هتل

به گزارش وبلاگ دلگرمی، این دوره از مسابقات از فردا سه شنبه 17 فروردین ماه با حضور 215 جودوکار از 30 کشور به میزبانی قرقیزستان در بیشکک آغاز می شود. از این تعداد 122 جودوکار در بخش مردان و 93 جودوکار در بخش زنان پیکار خواهند کرد.

قرعه کشی مسابقات آنلاین برگزار می شود، همه تیم ها در یک هتل

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه آسیا قرار بود از ساعت 15 امروز جلسه فنی مربیان و قرعه کشی مسابقات در هتل جنت آغاز شود که به دلیل شرایط کرونا صبح امروز به همه تیم ها اطلاع داده شد که قرعه کشی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

میزبان تدابیر بهداشتی سختی را برای در امان ماندن ورزشکاران، مربیان و داوران در نظر گرفته است. این نفرات پس از ورود به هتل می بایست تست کرونا داده و پس از دریافت دستبند نارنجی در اتاق خود قرنطینه خواهند شد. پس از رسیدن پاسخ تست ها و در صورت منفی، رنگ دستبندها به سبز تبدیل می شود. در این شرایط نیز هیچ ورزشکار و مربی اجازه خروج از هتل را نخواهد داشت. سالن تمرین و امکانات مورد نیاز نیز در همین هتل فراهم شده است.

مسابقات در سالن کاژپروم شهر بیشکک برگزار می شود.

تیم ملی ایران به همراه سایر تیم های شرکت کننده در همین هتل مستقر می باشند.

گروه دوم ملی پوشان جودو متشکل از مهدی ذاکری مربی، قاسم باغچقی، علی پرهیزگار و سعید کرجی اعضای تیم به همراه مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم های ملی نیز صبح امروز راهی محل برگزاری مسابقات شدند.

محمد بریمانلو و امین کامیابی نیز که روز شنبه راهی قرقیزستان شده بودند، روز گذشته و پس از منفی شدن تست کرونا، تمرین خود را زیر نظر محسن ذکریا مربی تیم ملی آغاز کردند.

ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو شب گذشته وارد بیشکک شد و در ضیافت شام رئیس فدراسیون جودو قرقیزستان حضور داشت.

سعید ملایی جودوکار سابق تیم ملی کشورمان که تابعیت مغولستان را پذیرفته به همراه این تیم در این دوره از مسابقات حضور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قرعه کشی مسابقات آنلاین برگزار می شود، همه تیم ها در یک هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی مسابقات آنلاین برگزار می شود، همه تیم ها در یک هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید