نصباپلیکیشن شهرآماده برای شهروندان تهرانی

به گزارش وبلاگ دلگرمی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: شهروندان تهرانی، اپلیکیشن شهر آماده را بر روی گوشی های خود نصب نمایند که اطلاعات مهمی بر روی این اپلیکیشن قرار گرفته است.

نصباپلیکیشن شهرآماده برای شهروندان تهرانی

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، رضا کرمی محمدی با اشاره به زلزله 5 ریشتری در تهران اظهار کرد: در پی وقوع این زلزله، گزارشی از آسیب جدی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده، تنها در بعضی از نقاط به دلیل فرار، مردم صدمات جزئی دیده اند.

کرمی محمدی از آماده باش شهرداری تهران اطلاع داد و گفت: با توجه به شرایط تهران، منطقی است در حالت آماده باش باشیم که بر همین اساس ستاد هماهنگی شکل گرفت و در انتظار دستورات ستاد مدیریت بحران هستیم.

وی درباره بازگشایی سوله های مدیریت بحران از شب گذشته توضیح داد: بر اساس آخرین گزارش شرایط، شهروندان تهرانی به سوله ها مراجعه ننموده اند و در سطح پارک ها حضور پیدا نموده اند و پایگاه های مدیریت بحران برای امدادرسانی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به شرایط تهران، تمامی بوستان ها تهران تا 72 ساعت به صورت شبانه روزی باز هستند و هیچ محدویتی برای ورود به پارک ها وجود ندارد.

کرمی محمدی اضافه نمود: شهروندان تهرانی، اپلیکیشن شهرآماده را بر روی گوشی های خود نصب نمایند که اطلاعات مهمی بر روی این اپلیکیشن واقع شده است همچنین مراکز اضطراری، نقشه ها وشبکه راه های اضطراری که مردم نباید در آن حضور داشته باشند در این اپلیکیشن بارگذاری شده است.

وی در انتها درباره آمار مصدومان در تهران نیز گفت: این آمارها نیز از سوی اورژانس و سایر دستگاه های امدادی اعلام می گردد.

منبع: اقتصاد ایران

به "نصباپلیکیشن شهرآماده برای شهروندان تهرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصباپلیکیشن شهرآماده برای شهروندان تهرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید