نرم افزار و اپلیکیشن

ری تریسینگ در الدن رینگ آن چیزی نبود که می خواستیم

یک سال بعد از عرضه الدن رینگ، فرام سافت ور ری تریسینگ را با بروزرسانی 1.09 به پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس و پی سی اضافه نمود. از همه بیشتر سایه های ری تریسینگ شده و انسداد محیطی(1) خوب پردازش شده اند و به چشم می آیند، گرچه هیچ یک از آنها در...

27 فروردین 1402

کاهش یک ساعته فعالیت متروی اصفهان از امروز

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت متروی منطقه اصفهان از تغییر ساعت ارائه خدمات خط یک متروی کلانشهر اصفهان از امروز تا انتها اسفندماه سال جاری اطلاع داد.

3 مهر 1401

چگونه گوشی قدیمی خود را ارتقا دهیم؟

اگر کابل آسیب دیده یا فرسوده دارید، آن را تعویض کنید. تجهیزات شارژ معمولا استرس زیادی را تحمل می نمایند؛ وصل شدن مکرر، خم شدن شدید، تکان های مداوم و ... می تواند به باتری دستگاه شما آسیب بزند.

29 مرداد 1401

مهم ترین چیزهایی که باید درباره فرودگاه مادرید بدانید

در این مقاله مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم درباره فرودگاه مادرید صحبت کنیم. پس اگر قصد دارید به مادرید، این شهر فوتبالی و پر هیاهو سفر کنید، خوب است کمی درباره ارتباطات فرودگاهی مادرید و امکانات آن بدانید.

13 مرداد 1401

کوشش برای برطرف اختلال اینستاگرام ادامه دارد

در پی گزارش هزاران کاربر از مشکل دسترسی به این پلتفرم اشتراک گذاری عکس، بیان کرد در کوشش برای احیای دسترسی به اینستاگرام است.

16 تیر 1401

نگاهی به تمام بازی های آینده یوبی سافت؛ جزییات پروژه های در دست ساخت

در این مدت منابع بسیاری از برنامه های آینده شرکت یوبیسافت خبر داده اند. اینطور که به نظر می رسد این شرکت فرانسوی موارد زیادی را برای عرضه دارد. برای اینکه این معرفی ها به وسیله رقبای یوبیسافت کم اهمیت جلوه نکند، این شرکت تصمیم داشت تا مراسم معرفی عناوین...

8 خرداد 1401

جدیدترین رنگ بندی کرونایی شهرها منتشر شد

تهران (پانا) - نقشه آخرین رنگ بندی کرونایی کشور منتشر شد و بر این اساس 321 شهرستان در شرایط آبی قرار گرفتند.

17 اردیبهشت 1401

فضاپیمای وویجر، دورترین ساخته دست بشر از کره زمین ، بخش دوم

فضاپیما وویجر یک | Voyager 1فضاپیما وویجر یک اولین سفینه ساخت دست بشر بوده که به فضای میان ستاره ای وارد شده است. این فضاپیما در سال 1977 (به همراه وویجر دو) برای کشف سیارات مدارهای بیرونی منظومه شمسی به فضا فرستاده شد. با این حال این پروژه طولانی مدت همچنان ادامه...

17 اردیبهشت 1401

اینستاگرام اجازه می دهد برای استوری ها لایک خصوصی بفرستید

پلتفرم محبوب اینستاگرام در ادامه فرایند افزودن قابلیت های نو، این بار از اضافه شدن ویژگی خبر داده که روش نوی را برای تعامل با کاربران در بخش استوری ایجاد می نماید. این قابلیت که لایک خصوصی استوری ها نام دارد به کاربران این اجازه را می دهد تا استوری های...

2 اردیبهشت 1401

11 اپلیکیشن اندروید جادویی که نحوه استفاده شما از گوشی هوشمندتان را تغییر می دهند

میلیون ها اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی عرضه شده است؛ از بازی های اعتیادآور گرفته تا ابزارهایی برای افزایش بهره وری شخصی و روش هایی برای سفارشی سازی تلفن همراه شما.

26 فروردین 1401

حضور فعال موسسه اعتباری ملل در نمایشگاه تراکنش

خبرگزاری خبرنگاران- موسسه اعتباری ملل با دو شرکت فناوری اطلاعات، شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) و شرکت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک ملل (فام+) در نمایشگاه تراکنش حضوری فعال دارد.

8 اسفند 1400

هیدتاکا میازاکی: بدون وجود Ico سری بازی سولز هم وجود نداشت

سری بازی های سولز یکی از آن دسته آثاری است که در دهه اخیر روی توسعه بسیاری از بازی ها تأثیر گذاشته و بسیاری از سازندگان از آن الهام گرفته اند. به تازگی هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، خالق بازی های سولز، اعلام نموده است که بدون وجود بازی Ico در پلی استیشن 2،...

28 دی 1400

زنگ خطر برای روبات هایی که عاشق می شوند

مرزی که سال ها دست ربات ها را از انجام بعضی امور انسان ها کوتاه نگه داشته، حالا تا جایی باریک شده که شاید آدم ها کتاب هایی را بخوانند، فیلم هایی را ببینند و به روابطی دل ببندند که خالق شان کسانی نیستند جز ربات هایی که احساس می نمایند و حتی عاشق می شوند!

22 اردیبهشت 1400

صدای سشوار برای نوزاد، آرامش بخش و خواب آور

یکی از این روش های خواباندن نوزادان، استفاده از صدای سفید همانند صدای سشوار برای نوزاد است. در این مطلب لینک دانلود صدای سشوار برای خواب نوزاد را نیز قرار داده ایم.

2 اسفند 1399

چگونگی تقویت و ارتقاء سرعت اینترنت

نخستین گام آن است که به سخت افزار بکاربرده شده در رایانه و یا گوشی همراه خود توجه کنید. در بسیاری از مواقع، علت سرعت کم بارگذاری و دانلود در اینترنت به دلیل سرعت کم پردازنده و سایر سخت افزارهای مربوطه در رایانه و دستگاه های الکترونیکی است

5 دی 1399

چشم انداز استفاده ازتجهیزات بومی درشبکه ملی اطلاعات

بومی سازی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات درسال جهش فراوری از اولویت های طرح کلان و معماری این شبکه در نظر گرفته شد و سوال این است که آیا تجهیزات بومی قابلیت به کارگیری در شبکه ملی را دارند؟

12 آذر 1399

22 آبان، آخرین مهلت معرفی نیازهای فناورانه به شرکت بیمه سامان

رویداد معرفی نیازهای فناورانه (Reverse Pitch) شرکت بیمه سامان،30 مهرماه 99 به صورت آنلاین برگزار و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد.

3 آذر 1399

چه می گردد اگر یک روز تمام اطلاعات شخصی تمام افراد دنیا لو برود؟

به صورت ناخودآگاه یا خودآگاه، همه ما منتظرش هستیم: روزی که یک رخنه امنیتی عظیم به نابودی جامعه بینجامد و تمام اطلاعات شخصی و رازهایی که در تمام این سال ها با فیسبوک، گوگل و امثال شان به اشتراک گذاشته ایم پخش گردد. وقتی تمام اطلاعات شخصی ما -تمام پیغام...

4 آبان 1399

نقص فنی 3.5 درصد ترافیک جهانی اینترنت را کم کرد

شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی آمریکایی CenturyLink روز یکشنبه با یک اختلال فنی گسترده روبه رو شد که تاثیر شدیدی روی ترافیک جهانی اینترنت داشت.

26 مهر 1399

سهام عدالت را بفروشیم یا نگه داریم؟

خبرنگاران: با توجه به شرایط خوب بورس و امکان بالا رفتن ارزش آن و اینکه قرار است سهام عدالت، ضامن تسهیلات بانکی گردد پیشنهاد می گردد فعلاً از فروش آن خودداری گردد مگر اینکه شرایط بورس تغییر کند.

25 مرداد 1399
تعداد: (23)