نگاهی به تمام بازی های آینده یوبی سافت؛ جزییات پروژه های در دست ساخت

به گزارش وبلاگ دلگرمی، در این مدت منابع بسیاری از برنامه های آینده شرکت یوبیسافت خبر داده اند. اینطور که به نظر می رسد این شرکت فرانسوی موارد زیادی را برای عرضه دارد. برای اینکه این معرفی ها به وسیله رقبای یوبیسافت کم اهمیت جلوه نکند، این شرکت تصمیم داشت تا مراسم معرفی عناوین خود را قبل E3 برگزار کند. با اینحال اتفاقاتی که اخیراً افتاده باعث شده تا برنامه یوبیسافت نیز کمی عقب بیافتد.

نگاهی به تمام بازی های آینده یوبی سافت؛ جزییات پروژه های در دست ساخت

طبق چیزی که ما می دانیم، 20 بازی قرار است معرفی شوند. نکته اینجاست که هنوز معلوم نیست که به چه حالتی معرفی خواهند شد. اینکه به صورت تریلر تنها باشند یا در یک مراسم کامل، هنوز معلوم نیست. نکته بعدی اینکه این عناوین امکان دارد به صورت یک به روزرسانی برای عناوین موجود باشند.

نکته مهم اینجاست که یوبیسافت علاقه خاصی به تأخیر زدن عناوین خود دارد. به همین خاطر در خصوص تاریخ های عرضه چندان مطمئن نباشید.

بازی های آینده یوبی سافت

جمجمه و استخوان ها (Skull and Bones)

یوبیسافت اخیراً در خصوص آزمایش عمومی عنوان جمجمه و استخوان ها صحبت کرد. همینطور اینکه رئیس این شرکت به شدت از فرایند این بازی راضی است. بازی جمجمه و استخوان ها در این مدت مسائل بسیاری در مراحل ساخت خود داشت. با اینحال یوبیسافت اخیراً متوجه شده که هدفش در این بازی چیست. به همین خاطر پیشروی بازی نیز مناسب است.

حدود چند ماه پیش اطلاعات زیادی از این بازی منتشر شد. اینکه بازی به صورت گروهی بوده و تجربه خاصی را به کاربران ارائه خواهد داد. اولویت جمجمه و استخوان ها، بخش چند نفره خواهد بود. همینطور اینکه تمرکز آن روی مبارزه با کشتی خواهد بود. همینطور اینکه گزارشی از اینکه مبارزات در خشکی را خواهد داشت یا نه، منتشر نشده است.

سازنده: شعبه مونترال یوبیسافت (Ubisoft Montreal)

تاریخ عرضه: از آوریل 2022 (اردیبهشت سال 1401) تا مارچ 2023 (فروردین سال 1402)

آواتار: مرزهای پندورا (Avatar: Frontiers of Pandora)

در حال حاضر اطلاعات چندانی از بازی آواتار عرضه نشده است. با اینحال یوبیسافت شوق دارد تا تریلر و اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر کند.

اخیراً شرکت سازنده دعوتنامه های زیادی را برای بعضی افراد فرستاده است. این دعوتنامه برای جلسات پرسش و پاسخ از این عنوان است. با توجه به این موضوع، فرایند ساخت بازی آواتار خوب پیش می رود. با اینحال ما به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی دریافت خواهیم کرد.

شرکت سازنده: Massive Entertainment

تاریخ عرضه: از آوریل 2022 (اردیبهشت سال 1401) تا مارچ 2023 (فروردین سال 1402)

دیویژن: هارتلند (The Division Heartland)

اطلاعات زیادی از بازی هارتلند منتشر شده است. به همین خاطر افراد زیاد منتظر عرضه آن هستند. نکته مهم در خصوص دویژن نو، رایگان بودن آن است. همینطور اینکه امکان عرضه آن به زودی وجود دارد. با اینحال هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است. دویژن هارتلند به احتمال زیاد اولین بازی اول شخص شوتر رایگان از طرفی یوبیسافت خواهد بود.

سازنده: Red Storm Entertainment

تاریخ عرضه: اواسط سال 2022 میلادی

دنباله بازی جاودانگان: خیز فینیکس (Immortals Fenyx Rising)

یوبیسافت از عملکرد بازی خیز فینیکس راضی بوده است. به همین خاطر در پی ساخت ادامه آن است.

این عنوان در حال حاضر در مراحل اولیه ساخت خود دارد. همینطور اینکه به وسیله شعبه کِبِک یوبیسافت (Ubisoft Quebec) ساخته خواهد شد. این شرکت مسئول ساخت عنوان اساسینز کرید نو نیز، هست. اخیراً شعبه کبک در حال استخدام نیروی نو است. البته هنوز اطلاعاتی از این جایگاه های خالی منتشر نشده است.

سازنده: شعبه کبک یوبیسافت

تاریخ عرضه: ناتعیین

اساسینز کرید ریفت (Assassins Creed Rift)

اساسینز کرید ریفت در بهمن ماه سال 1400 معرفی گردید. طبق چیزی که اعلام شد این بازی نیز به زودی عرضه خواهد شد. در اصل بازی ریفت قرار نیست یک عنوان کامل اساسینز کرید باشد. همینطور اینکه در اواخر سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد.

نکته اینجاست که اساسینز کرید اینفینیتی (Assassins Creed Infinity) عنوان اصلی بعدی این مجموعه است. به همین خاطر ریفت در این میان عرضه خواهد شد تا هواداران را راضی نگه دارد. این عنوان در ابتدا به صورت یک بسته الحاقی برای اساسینز کرید والهالا بود. حال اینطور که به نظر می رسد تبدیل به یک عنوان جداگانه شده است.

سازنده: شعبه مونترال یوبیسافت

تاریخ عرضه: اواخر سال 2022

اساسینز کرید اینفینیتی (Assassins Creed Infinity)

در سال 2021 یوبیسافت بیان کرد که اساسینز کرید اینفینیتی گسترده ترین عنوان در این مجموعه است. این بازی در اصل تمام عناوین آینده اساسینز کرید را به هم متصل نموده و به وسیله دو استودیو ساخته می گردد. این دو استودیو شعبه کبک و مونترال یوبیسافت هستند.

همینطور اینکه انیموس (Animus) یک نقش اساسی در این عنوان بازی خواهد نمود. با آن بازیکنان می توانند وارد هر بازه زمانی ای که می خواهند بشوند. همینطور اینکه قرار است به این بازی محتوای بیشتری نیز اضافه گردد.

با اینحال سؤالات بسیاری از اساسینز کرید اینفینیتی مطرح است. همینطور اینکه در مراحل اولیه ساخت قرار گرفته است به همین خاطر انتظار اطلاعات چندانی نیز از آن نداریم. با اینحال یوبیسافت مونترال در حال استخدام افراد برای بخش آنلاین است. همینطور اینکه شعبه کبک نیز در حال استخدام افراد برای کار روی این پروژه است.

سازنده: شعب کبک و مونترال یوبیسافت

تاریخ عرضه: احتمالاً سال 2024

گوست رکان: خط مقدم (Ghost Recon Frontline)

چندی پیش بود که نسخه آزمایشی محدود بازی گوست رکان: خط مقدم منتشر شد. به همین خاطر جزئیات زیادی از این بازی موجود است. این عنوان با نقدها زیادی روبرو شد. مخصوصاً اینکه هیچ ایده نوی به جز اضافه شدن سبک بتل رویال نداشت.

در حال حاضر نیز هنوز نقش NFTها در این بازی تعیین نیست. البته بعضی منابع شرح دادند که گوست رکان نو اولین ابزار استفاده یوبیسافت برای NFT است. با اینحال امکان دارد که این شرکت سعی کند از NFT استفاده بیشتری بکند. با توجه به نقشه های یوبیسافت امکان دارد که مرز یکی دیگر از عناوین رایگان این شرکت باشد. البته امیدواریم!

سازنده: شعبه Bucharest یوبیسافت

تاریخ عرضه: ناتعیین

ایکس دفاینت (XDefiant)

بازی ایکس دفاینت در سال 2021 معرفی گردید. با اینحال از آن موقع تغییرات بسیاری داشته است. مهم ترین آن جدا شدن نام تام کلنسی (Tom Clancy) از این بازی بود. در حال حاضر بازی در مرحله پرسش و پاسخ است. همینطور اینکه یوبیسافت اخیراً در خصوص بحث عرضه نسخه آزمایشی صحبت نموده است.

این بازی نیز یکی از عناوینی است که امکان دارد رایگان باشد. یکی از نکات جالب بازی ایکس دفاینت حضور کارمندان سابق مجموعه ندای وظیفه (Call of Duty) در آن است. با اینحال همچنان این بازی با عرضه رسمی فاصله زیادی دارد. با اینکه یوبیسافت تاریخ رسمی برای عرضه این بازی اعلام ننموده ولی محتمل است تا اوایل سال 2023 عرضه بگردد.

سازنده: شعبه سن فرانسیسکو یوبیسافت

تاریخ عرضه: ناتعیین

بازسازی شاهزاده ایرانی: شن های زمان (Prince of Persia: Sands of Time)

در این مدت نیز اخبار چندانی از این عنوان منتشر نشده است. با اینحال بازسازی شاهزاده ایرانی همچنان در دست ساخت است. از زمانی که این عنوان معرفی گردید، استودیو در حال کار روی آن است. با اینحال زمانی که از آن پرده برداری شد، نیازمند بهبود بسیاری بود.

اینکه یوبیسافت چه زمانی آن را عرضه خواهد نمود هنوز تعیین نیست. با توجه به مدت زمانی که ساخت این بازسازی طور کشیده است، احتمال انتشار اطلاعات بیشتر از آن زیاد است.

سازنده: شعبه Pune و Mumbai یوبیسافت

تاریخ عرضه: ناتعیین

عنوانی دیگر از مجموعه شاهزاده ایرانی

طبق گزارشات اخیر اعلام شده که یوبیسافت در حال کار روی یک عنوان نو در این مجموعه است. این شاهزاده ایرانی از بازی اوری (Ori) الگو برداشته به سبک 2.5D خواهد بود. البته اطلاعات چندانی از این بازی نیز موجود نیست. با اینحال امیدواریم یوبیسافت به زودی از هر دو بازی شاهزاده ایرانی پرده برداری کند. با اینحال یوبیسافت به سختی در حال کار روی عنوان شاهزاده ایرانی نو است.

سازنده: شعبه Montpellier یوبیسافت

تاریخ عرضه: ناتعیین

کرو 3 (The Crew 3)

عنوان بعدی ای که معرفی گردید، یک بسته الحاقی برای بازی کرو 2 بود. نام این بازی در حال حاضر به صورت رمزی و به نام پروژه اورلاندو (Project Orlando) است. این عنوان برای مدت زیادی در حال ساخت است. به همین خاطر احتمال معرفی آن بسیار زیاد است.

سازنده: شعبه Ivory Tower یوبیسافت

تاریخ عرضه: ناتعیین

ماریو + ربیدز: روزنه های امید (Mario + Rabbids Sparks of Hope)

بازی ماریو + ربیدز: روزنه های امید دنباله ماریو + ربیدز مبارزات شاهنشاهی (Mario + Rabbids Kingdom Battle) است. این بازی در سال 2021 معرفی گردید. با اینحال از زمان معرفی اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده است. با اینحال اعلام شده که مبارزات تفاوت بسیار زیادی با نسخه های قبلی داشته است.

همینطور اینکه یک رویکرد نو به سبک استراتژی است. اینطور که به نظر می رسد فرایند ساخت ماریو + ربیدز: روزنه های امید بسیار خوب بوده و در همین امسال میلادی عرضه خواهد شد.

سازنده: شعبه میلان یوبیسافت

تاریخ عرضه: سال 2022 میلادی

قهرمانان اسکیت (Roller Champions)

شاید باورش سخت باشد که بایز قهرمانان اسکیت هنوز تاریخ رسمی عرضه نداشته باشد. با اینحال امکان دارد که در چند ماه آینده این شرایط تغییر کند. قهرمانان اسکیت خیلی بی سر و صدا با تأخیر روبرو شد. با اینحال هنوز دلیل این تأخیر معلوم نیست.

اینطور که به نظر می رسد این بازی آماده عرضه است. پس امکان دارد که دلیل تأخیر آن عقب افتادن رویداد یوبیسافت باشد. البته این در حد گمان است. احتمال عرضه این عنوان در چند ماه آینده بسیار زیاد است. پس به زودی از آن اخبار بیشتری خواهیم شنید.

سازنده: شعبه مونترال یوبیسافت

تاریخ عرضه: 2022

فراتر از خوب و شیطان 2 (Beyond Good and Evil 2)

فراتر از خوب و شیطان از عناوینی است که به نظر نمی رسد عرضه گردد! البته در خصوص جمجمه و استخوان ها نیز همین گفته شد.

از زمان معرفی این بازی با مسائل بسیار زیادی روبرو شده است. حتی چندی پیش اعلام شد که امکان منحل شدن آن نیز وجود دارد. البته طبق چیزی که اعلام شده، یوبیسافت زمان و هزینه زیادی برای این بازی صرف نموده است. به همین خاطر منحل شدن آن اصلاً به نفع شرکت نخواهد بود. با اینحال امکان انتشار خبر نو از این بازی بسیار کم است.

سازنده: شعبه Montpellier یوبیسافت

تاریخ عرضه: ناتعیین

بازسازی مجموعه اسپلینتر سل (Splinter Cell Remake)

حدود 6 ماه پیش بود که شایعات عرضه یک عنوان از مجموعه اسپلینتر سل قدرت گرفت. چندی بعد نیز یوبیسافت به طور رسمی این موضوع را تأیید کرد.

بازسازی اسپلینتر سل در مراحل اولیه ساخت خود قرار گرفته است. به همین خاطر حداقل تا سال 2024 عرضه نخواهد شد. با اینحال امکان دارد که ما به زودی شاهد تریلرهای نوی از آن باشیم. مخصوصاً اینکه این مجموعه هواداران بسیار زیادی دارد که مشتاق حضور دوباره آن بعد از یک نسل غیبت هستند.

سازنده: شعبه تورنتو یوبیسافت

تاریخ عرضه: از سال 2024 تا 2025 میلادی

نسخه موبایل دویژن (The Divition Mobile)

نسخه موبایل بازی دیویژن در اواسط سال 2021 میلادی معرفی گردید. از همان زمان نیز به آن بی توجی شد. با اینحال یوبیسافت در کوشش است تا این بازی ره به زودی عرضه کند.

اینطور که نقشه راهبردی دویژن نشان می دهد، نسخه موبایل بعد از بازی هارتلند عرضه خواهد شد. همینطور اینکه امکان دارد در این میان یک بسته الحاقی برای دویژن 2 عرضه گردد. یوبیسافت در این مدت کوشش بسیاری کرد تا در دنیای موبایل جایگاه مناسبی پیدا کند. این مورد امکان دارد که یوبیسافت را در دنیای موبایل مشهورتر کند.

بازی های دیگر

اینطور که به نظر می رسد یوبیسافت حداقل دو عنوان بزرگ دیگر برای موبایل در دست ساخت دارد. یکی از این عناوین امکان دارد بازی اساسینز کرید برای موبایل باشد. بازی پارک جنوبی (South Park) نیز می تواند روی موبایل پیروز عمل کند.

نکته مهم اینجاست که امکان دارد یوبیسافت عنوان نوی در زمینه واقعیت مجازی یا زمینه های دیگر معرفی کند. با اینحال اصلاً آن موارد تعیین نیستند. مخصوصاً اینکه سونی اخیراً از PSVR2 رونمایی نموده است. به همین خاطر بازار آن به طور کامل باز بوده و فرصت خوبی برای یوبیسافت است تا با Just Dance یا اساسنیز کرید نسخه واقعیت مجازی، در این زمینه بدرخشد.

یوبیسافت یکی از شرکت های بزرگ بازی سازی بوده و به همین خاطر افراد بسیاری منتظر عناوین این شرکت هستند. البته در این مدت یوبیسافت چندان خوب عمل ننموده ولی با اینحال هنوز بسیار استودیوی خلاقی است. یکی دیگر از نکات مثبت شرکت یوبیسافت پشتیبانی آن از محصولاتش است. برای مثال بازی رینبو سیکس (Rainbow Six: Siege) چندین سال پشتیبانی شد و کرکترهای نو دریافت کرد. به همین خاطر هواداران بسیاری در سرتاسر دنیا داشت. تنها مشکل اینجاست که عناوین یوبیسافت در زمان عرضه چندان خوب عمل نمی نمایند یا اینکه در ادامه افت می نمایند. دویژن 1 از این موارد بود. به این گونه که در ابتدا یک عنوان خوب و خلاقانه بود اما هرچه که گذشت با به روزرسانی ها بدتر شد!

حال باید صبر کرد و دید که یوبیسافت چگونه از پس این عناوین که به زودی عرضه خواهند شد بر خواهد آمد.

منبع: Xfire.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نگاهی به تمام بازی های آینده یوبی سافت؛ جزییات پروژه های در دست ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به تمام بازی های آینده یوبی سافت؛ جزییات پروژه های در دست ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید