احتیاج های دختران در مباحث فرهنگی آنالیز گردد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ضروری است احتیاج ها و ایده های دختران در مباحث فرهنگی، هویتی و اجتماعی؛ به ویژه برای مقابله با آسیب های اجتماعی موجود آنالیز گردد.

احتیاج های دختران در مباحث فرهنگی آنالیز گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دلگرمی، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از برگزاری این معاونت با مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان اطلاع داد و اضافه نمود: مجمع تشکل های جوانان می تواند به عنوان بازوی اجرایی معاونت در برنامه های محلی و منطقه ای و حتی برنامه های ملی و سراسری عمل کند.

وی توضیح داد: بعلاوه از پیشنهاد سازمان های مردم نهاد برای مشارکت در کارگروه ها و شورا های معاونت و بهره مندی از نظرات جوانان استقبال می کنیم؛ چرا که منجر به فنی تر و پربارتر شدن طرح ها و سیاست گذاری های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خواهد شد.

خزعلی به نقش سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان اشاره و اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهم که در برنامه ریزی ها همیشه مورد توجه دولت مردمی است، رعایت عدالت در فراهم کردن امکانات در سطح کشور است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تاکید نمود: به نظر می رسد از مهمترین ظرفیت ها که باید موردتوجه و بهره مندی قرار گیرد، جوانان فعال و دغدغه مند سراسر کشور است.

وی ادامه داد: بنابر این پیشنهاد می گردد تعداد سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان در هر استان افزایش یابد و افراد بیشتری وارد مباحث اجتماعی شوند و با اتصال به شورا های مشورتی و تصمیم گیری، در تصمیم سازی های کشور مشارکت داشته باشند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ضروری است احتیاج ها و ایده های دختران در مباحث فرهنگی، هویتی و اجتماعی؛ به ویژه برای مقابله با آسیب های اجتماعی موجود و تأثیرگذاری در جامعه و در نهایت دستیابی به آرمان های این افراد مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احتیاج های دختران در مباحث فرهنگی آنالیز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج های دختران در مباحث فرهنگی آنالیز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید