پایش سلامت 170 والدین شهدای تاکستان

به گزارش وبلاگ دلگرمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: 170 والدین شهدای تاکستان با هدف حفظ و ارتقای سلامت، طی امسال پایش سلامت شدند.

پایش سلامت 170 والدین شهدای تاکستان

سعید رحمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: طرح پایش سلامت با هدف ارائه خدمات درمانی به خانواده های شهدا و ایثارگران با اولویت مادران شهدا و بیماران ایثارگر در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

رحمانی اضافه کرد:این طرح با هدف حفظ و ارتقای سلامت، تشخیص زود هنگام بیماری ها، پیشگیری از هزینه های درمان، یاری به بهبود سلامتی و کاهش مسائل و دغدغه های درمانی جامعه ایثارگران اجرا می گردد.

این مقام مسئول گفت: در این طرح کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان به همراه پزشکان پایش سلامت به منزل جامعه هدف این نهاد می روند و اقدامات لازم را نسبت به پایش سلامت این عزیزان انجام می دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان اضافه کرد: باید پایش سلامت والدین شهدا که در روستا های دوردست و یا صعب العبور هستند قبل از آغاز فصل سرما و بارش برف و باران انجام گردد تا مسئله ای در این پایش به وجود نیاید.

دکتر فخاری از پزشکان پایش سلامت تاکستان، آبگرم و آوج گفت: از اینکه به عنوان پایش سلامت والدین شهدا انتخاب شدم، افتخار می کنم، زیرا این عزیزان برترین بندگان خداوند هستند و ملاقات با آن ها برای ما روحیه بخش است.

بعلاوه دکتر پژم از پزشکان پایش سلامت تاکستان، آبگرم و آوج اعلام کرد: از همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان در پایش سلامت والدین شهدا قدردانی می کنم و امیدوارم این پایش طبق زمان بندی تعریف شده طی امسال به اتمام برسد.

وبلاگ دلگرمی قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پایش سلامت 170 والدین شهدای تاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایش سلامت 170 والدین شهدای تاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید