چرا ورود پیکان و پراید برای نوروز به کیش ممنوع شد؟، پاسخ عجیب یک مسئول

به گزارش وبلاگ دلگرمی، رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش از ممانت ورود خودرو های مستعمل به ویژه پراید و پیکان در تعطیلات نوروز به جزیره کیش خبرداده است.

چرا ورود پیکان و پراید برای نوروز به کیش ممنوع شد؟، پاسخ عجیب یک مسئول

به گزارش خبرآنلاین، مسیح اله صفا، رییس جامعه هتلداران کیش با اشاره به تغییر سبک سفر و حضور افراد مختلف در کیش می گوید: وقتی افرادی با رختخواب و غذا و خودروی شخصی وارد جزیره کیش می شوند، برای اقتصاد و چهره کیش مناسب نیست، متاسفانه مدتی است این نوع سفر ها به کیش افزایش یافته است و مسئولان کیش در ایام تعطیلات نوروز برای کاهش این سفر ها محدودیت هایی را برای ورود خودرو در نظر گرفته اند.

او ادامه می دهد: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون های حمل سوخت و مواد اضطراری می توانند با ارائه مجوز های رسمی و به وسیله بندرگاه های اعلام شده خود را به کیش برسانند. بعلاوه در نوروز 1402 به مدت 20 روز ورود خودرو های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت؛ علت این ممانعت به علت نبود نمایندگی و تامین قطعات است، چرا که اگر مشکل و نقص فنی برای خودرو پیش بیاید نمایندگی برای این خودرو ها در کیش وجود ندارد و مکانیک های جزیره واقف به این خودرو ها نیستند.

او ادامه می دهد: براساس قانون منطقه ها آزاد، خودرو هایی که 10 سال از عمر فراوری آن ها می گذرد اجازه تردد در جزیره ندارند؛ براساس این قانون، خودرو 11 ساله در کیش دیده نمی گردد. در حال حاضر نوترین خودرو ها در کیش برای سال 2015 است و به علت عدم ترخیص و ورود خودرو های نو خارجی شاهد خودرو هایی با عمر فراوری جوان تر نیستیم.

منبع: فرارو

به "چرا ورود پیکان و پراید برای نوروز به کیش ممنوع شد؟، پاسخ عجیب یک مسئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ورود پیکان و پراید برای نوروز به کیش ممنوع شد؟، پاسخ عجیب یک مسئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید