گلکسی M13 5G با دریافت گواهینامه FCC یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، گلکسی M13 5G سامسونگ در وب سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر شد و به نظر می رسد که به زودی می توانیم شاهد معرفی این گوشی هوشمند نو غول فناوری کره ای باشیم.

گلکسی M13 5G با دریافت گواهینامه FCC یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد

سامسونگ پس از معرفی سری گوشی های پرچم دار گلکسی S22 که با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شد، تصمیم به رونمایی از گوشی های نو خود گرفت و این تصمیم را با معرفی چند گوشی هوشمند میان رده از سری A و M عملی کرد که از جمله آن ها می توان به گلکسی M53 5G، M33 5G، A23 و A13 اشاره نمود. اما کار سامسونگ به همین جا ختم نمی گردد، زیرا بر اساس افشاگری های اخیر این شرکت میخواهد تا زیست بوم سری M خود را با معرفی گوشی هوشمند نوی گسترده تر کند که این گوشی هوشمند گلکسی M13 5G است.

گوشی های سری گلکسی M در کنار سری F و A، میان رده های سامسونگ را تشکیل می دهند. البته تمرکز اصلی سامسونگ روی سری گلکسی A معطوف شده اما در سری M هم گوشی های بسیار خوبی وجود دارند که سامسونگ آن ها را برای یک سری از بازارهای خاص عرضه می نماید. این شرکت هنوز به طور رسمی تاریخ رونمایی از گلکسی M13 5G را اعلام ننموده، اما بعضی معینات آن در فضای مجازی دست به دست می گردد. بعلاوه اخیراً این گوشی هوشمند مالی در وب سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر شد که به رونمایی قریب الوقوع آن اشاره دارد. در ادامه به آنالیز هر آنچه از این گوشی هوشمند می دانیم، خواهیم پرداخت.

گلکسی M13 5G با شماره مدل SM-M135M در وب سایت صدور گواهینامه FCC مشاهده شد و بعضی اطلاعات آن هم از این طریق در اختیار ما نهاده شد. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ این گوشی هوشمند را با شارژری به شماره مدل EP TA200، آزمایش نموده است. باید خاطر نشان کنیم که این شماره مدل، مربوط به شارژر 15 واتی سامسونگ است. با روندی که بسیاری از شرکت های فعال در حوزه فناوری از جمله خود سامسونگ در پیش گرفته اند، معین نیست که این شارژر درون جعبه گلکسی M13 5G قرار خواهد گرفت یا نه.

این گوشی هوشمند که پیش تر در وب سایت صدور گواهینامه SIG نیز ظاهر شد، از بلوتوث نسخه 6.0 پشتیبانی خواهد نمود. پیش تر نیز بعضی تصاویر منتسب به این گوشی در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن ها، گلکسی M13 مجهز به یک سیستم دوربین دوگانه خواهد بود که سنسورهای آن به صورت دایره ای روی قاب پشتی زیر هم قرار دارند و فلش LED دایره ای شکل در سمت راست آن ها به چشم می خورد. گفته می گردد که دوربین اصلی آن دقتی 50 مگاپیکسلی دارد و به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان در اختیار کاربران علاقمند به این برند قرار خواهد گرفت.

طبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که حسگر اثر انگشت این گوشی با دکمه پاور آن ادغام شده است. از آن جایی که این یک گوشی هوشمند مالی به شمار می آید، انتظار داریم که جنس پنل پشتی آن از پلی کربنات باشد. بعلاوه به نظر می رسد که دوربین سلفی این گوشی درون حفره نمایشگر قرار بگیرد. بر اساس تصاویر واقعی منتسب به این گوشی، دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا در سمت راست بدنه M13 5G واقع شده است و در سمت چپ این گوشی درگاه سیم کارت و قسمت پایینی آن اسپیکر و درگاه USB-C دیده می گردد.

گفته می گردد گوشی مالی نو سامسونگ از یک نمایشگر 6.5 اینچی بهره می برد و هیچ اطلاعاتی در خصوص رفرش ریت و رزولوشن آن در دسترس نیست. بعلاوه که از نام این گوشی هوشمند پیداست، از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می نماید که این مقوله یک قابلیت بسیار خوب و مدرن برای این گوشی هوشمند میان رده به شمار می آید. باید منتظر ماند و دید تا در روزهای آینده چه معینات دیگری در خصوص گلکسی M13 5G سامسونگ در رسانه های خبری منتشر خواهد شد.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی M13 5G با دریافت گواهینامه FCC یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M13 5G با دریافت گواهینامه FCC یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید