7 فیلم عظیم که اکرانشان احتمالا تا 2022 به تعویق افتاده است

به گزارش وبلاگ دلگرمی، احتمالا بعضی از برترین فیلم های سال 2021 به علت همه گیری کرونا با تاخیر و در سال 2022 اکران خواهند شد.

7 فیلم عظیم که اکرانشان احتمالا تا 2022 به تعویق افتاده است

پرعایدیترین عناوین سال، از جمله بیوه سیاه، سریع و خشمگین 9 و یک مکان ساکت 2، فروش اولیه خوبی در گیشه تجربه کردند اما سود آن ها خیلی زود کاهش یافت که یکی از دلایل آن، انتشار این آثار در سرویس های پخش بود که شرایط را روز به روز پیچیده تر می کرد. ظهور نوع دلتا کرونا، منجر به تردید شدید بینندگان برای حضور در سینماها شد و ممکن است استودیوهای فیلم سازی دوباره اکران آثار مهم و اصلی خود را تا سال 2022 به عقب بیاندازند.

تصمیم در خصوص به تعویق انداختن یا عدم اکران یک فیلم سینمایی، تا حد زیادی به شرایط همه گیری کرونا بستگی دارد. با افزایش سریع موارد ابتلا به کرونا در ایالات متحده، حتی نمی توان موفقیت موردانتظارترین فیلم ها را در گیشه تضمین کرد. احتمال کاهش شدت بیماری همه گیر کرونا و در نتیجه مطلوب تر شدن شرایط برای استودیوهای فیلم سازی، بسیار کم به نظر می رسد. در نتیجه، استودیوها در صدد گرفتن تصمیم مهمی هستند.

محتمل است اکران هر فیلمی به تقویم سال آینده موکول شود و استودیوها صبر نمایند سلامت عمومی مردم بهبود یابد که همین امر، باعث می شود تا عناوین محبوب تر هم به تاخیر بخورند. قرار است در چهار ماه انتهای 2021، فیلم های زیادی از آثار مارول گرفته تا فیلم های پرهزینه اکشن، اکران شوند. این پروژه ها که برای انتشار در این بازه زمانی، برنامه ریزی شده بودند، محتمل است به ژانویه یا حتی دیرتر از آن، منتقل شوند.

1. ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage)

  • کارگردان: اندی سرکیس
  • بازیگران: تام هاردی، وودی هارلسون، امبر سینا

سونی پیکچرز برای اکران دنباله فیلم ونوم (2018) با بازی تام هاردی، تا حد زیادی سردرگم شده است. دنباله ونوم: بگذارید کارنیج بیاید قبلا قرار بود در 24 سپتامبر به طور انحصاری در سینماها اکران شود. با این حال، استودیو اکران فیلم را به 15 اکتبر انداخت. بلافاصله پس از این انتقال اکران، شایعه شد که سونی تصمیم گرفته است انتشار ونوم 2 را تا ژانویه 2022 به تعویق بیاندازد اما بعدا این گزارشات رد شد. معلوم نیست که این فیلم در سال 2022 پخش می شود یا خیر اما هم چنان برآورد ها پابرجاست. قطعا احتمال تعویق مجدد وجود دارد و اگر سونی، موفقیت در گیشه را در اولویت قرار دهد، تماشاگران باید این فیلم را در سال نو در سینماها بینند.

2. زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

  • کارگردان: کری جوجی فوکوناگا
  • بازیگران: دنیل کریگ، رامین مالک، لیا سیدوکس

آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند در فیلم زمانی برای مردن نیست، با سه بار تعویق از تاریخ اکران اولیه خود، یعنی 4 مارس 2020 روبرو شده است. این فیلم که اکنون برای انتشار در 8 اکتبر 2021 برنامه ریزی شده است، شاید باز هم با تاخیر همراه باشد. مترو گلدوین مایر، حساب ویژه ای روی این فیلم باز نموده و حتی اکران جهانی آن را در انتها ماه سپتامبر قرار داده است. در حال حاضر، به نظر می رسد که زمانی برای مردن نیست در همان اکتبر و فقط در سینما انتشار یابد اما با توسعه همه گیری کرونا، هیچ چیز قطعی نیست.

3. تل ماسه (Dune)

  • کارگردان: دنیس ویلنوو
  • بازیگران: تیموتی شالامی، زندایا، جیسون موموآ

این اثر اقتباسی بسیار مورد انتظار از رمان تل ماسه به قلم فرانک هربرت و با حضور ستارگانی مانند تیموتی شالامی، زندایا و ربکا فرگوسن، در حال حاضر، قرار است در 22 اکتبر در سینماها و اچ بی او مکس اکران شود. دنیس ویلنوو، کارگردان فیلم تل ماسه در صحبت هایی به شدت از برادران وارنر انتقاد کرد و از تصمیم این استودیو برای پخش فیلم در سرویس پخش، ناراضی است و اعلام کرد: تماشای تل ماسه در خانه، مانند راندن یک قایق تندرو در وان حمام است. قبل از این که اکران به 22 اکتبر بیافتد، قرار بود این فیلم در 1 اکتبر منتشر شود. این پروژه یکی از عظیم ترین آثاری است که در مقطع انتهای 2021 منتشر می شود و هیچ اطلاعات مشخصی که حاکی از تاخیر دوباره آن باشد، در دسترس نیست اما در صورت تشدید همه گیری کرونا، تل ماسه هم در سال 2022 اکران خواهد شد.

4. جاودانگان (Eternals)

  • کارگردان: کلویی ژائو
  • بازیگران: آنجلینا جولی، ریچارد مدن، کیت هرینگتون

سومین فیلم مارول در فاز 4 (که اخیرا شروع شده است)، با بیش از هشت ماه تاخیر نسبت به تاریخ اکران اولیه 12 فوریه 2021، در 5 اکتبر منتشر خواهد شد. کوین فایگی، رئیس استودیو مارول اشاره نمود که این فیلم هم می تواند مانند بیوه سیاه، هم زمان در سینماها و اکانت ویژه دیزنی پلاس نمایش داده شود. برآورد های نو درباره فیلم جاودانگان که از گزارشات اخیر ریشه می گیرد، نشان می دهد تاریخ اکران این فیلم، به عملکرد شانگ چی و افسانه ده حلقه در گیشه بستگی دارد. پیش بینی می شود که این اثر دستین دنیل کریتون در افتتاحیه خود، 55 میلیون دلار عایدی داشته باشد که 25 میلیون کم تر از عایدی هفته شروعین بیوه سیاه در ماه ژوئیه است. اگر اندازه فروش شانگ چی، مانند بسیاری از فیلم های دیگر در سال 2021، در گیشه افت کند، این احتمال وجود دارد که مارول، تاریخ اکران جاودانگان را به سال 2022 منتقل نماید.

5. داستان وست ساید (West Side Story)

  • کارگردان: استیون اسپیلبرگ
  • بازیگران: انسل الگورت، ریچل زیگلر، مدی زیگلر

بازسازی استیون اسپیلبرگ از فیلم موزیکال داستان وست ساید در سال 1961، قرار است 10 دسامبر اکران شود. بازیگران اصلی داستان وست ساید، انسل الگورت و ریچل زگلر هستند. این فیلم در ابتدا قرار بود یک سال زودتر اکران شود اما حالا شاید حتی با وخامت اوضاع همه گیری کرونا، این پروژه در سال 2022 منتشر شود. تاخیر نسبتا کم داستان وست ساید، شاید استودیوی قرن بیستم را ترغیب کند تا تاریخ اکران فیلم را با توجه به سطح بالای آن، به سال آینده منتقل نماید. در حال حاضر، هیچ خبری از تاخیر دوباره یا اکران در سرویس های پخش نیست اما همه چیز به شرایط کرونا و مدیریت و برنامه ریزی استودیو بستگی دارد.

6. مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)

  • کارگردان: جان واتس
  • بازیگران: تام هالند، زندایا، آلفرد مولینا

سونی میخواهد مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را پس از جاودانگان و در 17 دسامبر منتشر کند. سومین فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی قطعا در سینماهای سراسر کشور پخش می شود، زیرا تریلر مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، رکورد اندازه تماشای 24 ساعته را که قبلا در اختیار انتقام جویان: بازی انتهای بود، شکست. این فیلم، محصول استودیوی سونی است اما سرنوشت تاریخ اکران آن می تواند به نتایج و عملکرد فیلم های مارول که زودتر و در پاییز سال جاری اکران می شوند هم، بستگی داشته باشد. شایعات پیرامون ونوم 2، به مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست هم سرایت کرد و صحبت از این بود که محتمل است این اثر در سال 2022 منتشر شود اما سونی هنوز هیچ عکس العملی نشان نداده است. با توجه به موضع نامشخص این استودیو نسبت به ونوم 2، ممکن است ترجیح بر این باشد که تماشاگران تا سال 2022 منتظر فیلم راهی به خانه نیست بمانند. در آن موقع، اندازه حضور تماشاگران در سینما هم به اندازه حضور آنان قبل از همه گیری کرونا نزدیک تر است و به خوبی می توان به هیاهوی گسترده مخاطبان نسبت به این فیلم پاسخ داد. لازم به ذکر نیست که عملکرد این فیلم تا چه حد می تواند بر آثار بعدی دنیای سینمایی مارول تاثیر گذار باشد.

7. مرد پادشاه (The Kings Man)

  • کارگردان: متیو وان
  • بازیگران: جما ارترتون، استنلی توچی، آرون تیلور جانسون

مرد پادشاه آخرین فیلم عظیم سال 2021 است که در 22 دسامبر اکران می شود. این پیش عایدی مجموعه مرد پادشاه به کارگردانی متیو وان، تا الان هشت تاریخ مختلف اکران داشته است. فیلم مرد پادشاه در اوایل سال 2019 فیلم برداری شد و در ابتدا قرار بود 15 نوامبر همان سال بر روی پرده سینماها برود. دیزنی، با توجه به تاخیرهای قبلی فیلم و عدم انتشار فیلمی از این فرانچایز از سال 2017، به احتمال زیاد تاریخ انتشار کنونی این اثر را حفظ کند. احتمال اکران در تاریخ اعلام شده بسیار زیاد است اما با توجه به نوع دلتای کرونا و تاثیر آن بر روی فیلم های سال 2021، شاید تعویق دیگری در راه باشد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "7 فیلم عظیم که اکرانشان احتمالا تا 2022 به تعویق افتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 فیلم عظیم که اکرانشان احتمالا تا 2022 به تعویق افتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید