آب درمانی ژاپنی ها

به گزارش وبلاگ دلگرمی، ساعت های اولیه صبح ساعت های طلائی هستند. کارهای زیادی قبل از شروع روز می توان انجام داد کشیدن (مالیدن) روغن، نوشیدن آب و لیمو، مسواک خشک

آب درمانی ژاپنی ها

the green creator برگرفته از سایت

مترجم: معصومه خداپرست ساربانلار

ساعت های اولیه صبح ساعت های طلائی هستند. کارهای زیادی قبل از شروع روز می توان انجام داد کشیدن (مالیدن) روغن، نوشیدن آب و لیمو، مسواک خشک، مدیتیشن، نماز خواندن و جا دادن برای یک ورزش سریع تماماً نمونه هایی از نحوه شروع روز سالم و تنظیم بقیه روز است. برخی از علل قابل توجه وجود دارد که باید برخی از عادات سالم ژاپنی را اتخاذ کنیم. ژاپنی ها بیش ترین طول عمر را به عنوان یک ملت دارند و بسیاری از ژاپنی ها بیش از 100 سال سن دارند. طبق گفته های ژاپنی ها ما باید آب درمانی ژاپنی که یکی دیگر از عادت های سالم است را به زندگی خود اضافه کنیم ژاپنی ها چندین دهه است که آب را به عنوان اولین چیز در صبح با معده خالی می نوشند.

آشامیدن آب به طورکلی برای سلامتی بدن مفید می باشد. آب منبع خوبی برای زندگی می باشد. برای هر سلول و عملکرد آن در بدن یک عنصر ضروری می باشد. زندگی بدون آب وجود ندارد مطالعات علمی در مورد اثرات آب آشامیدنی سال هاست اجرا شده است.

آب درمانی ژاپنی ها چیست؟

طب سنتی ژاپن به دلیل مزایای طبیعی آب برای سلامتی نوشیدن آن را پس از بیدار شدن در صبح توصیه می کند.

برای چندین دهه نوشیدن آب بلافاصله پس از بیدار شدن (با معده خالی) یک عادت شناخته شده است. هر چند که نمی توانیم مطالعاتی در این مورد پیدا کنیم .

برای بیماری های جدی و همچنین بیماری های جزئیِ قابل درمان با آب درمانی، از طریق جامعه پزشکی ژاپن مواد زیر پیدا شده است.

سردرد

بدن درد

مسائل قلب

آرتروز

ضربان قلب سریع

صرع

چاقی

برونشیت آسم

مننژیت

ادرار و بیماری ها

استفراغ

گاستریت

اسهال

شمع ها

دیابت

یبوست

همه بیماری های چشم

اختلالات قاعدگی

گوش، بینی و گلو

مراحل درست برای درمان آب ژاپنی چیست؟ اگر مشکل کلیوی دارید یا مسائل بهداشتی شدید، قبل از شروع درمان ژاپنی، با پزشک خود مشورت کنید. برای انجام این درمان، مراحل زیر را دنبال کنید.

بعد از این که بیدار شدید قبل از هر کاری حتی مسواک زدن، 4 لیوان 160 میلی لیتر آب (سرد نباشد) بنوشید.

پس از تمام شدن آب، می توانید دندان هایتان را بشویید، اما برای 45 دقیقه غذا یا نوشیدنی نخورید.

پس از 45 دقیقه شما می توانید به طور طبیعی غذا بخورید و از نوشیدنی های دیگر استفاده کنید.

پس از هر وعده غذایی یا میان وعده، هرگز تا 2 ساعت غذا نخورید و چیزی ننوشید.

اگر شما بیمار یا سالمند هستید یا به این مورد نپرداخته اید، می توانید این فرایند را به تدریج شروع کنید و در نهایت به 4 لیوان در روز برسانید.

بیشتر بخوانید: یک نمونه برنامه آب درمانی ژاپنی

توصیه می گردد که این درمان ادامه دهید و این فرایند را در زندگی روزمره انجام دهید. چینی ها و ژاپنی ها تمایل دارند به جای آب سرد آب آشامیدنی خود را با وعده های غذایی خود بجوشانند. شاید وقت آن است که عادت های نوشیدن خود را اتخاذ کنیم؟ همچنین در آیورودا آنها به درجه حرارت نوشیدنی هایشان بسیار حساس هستند. آنها معتقدند مایعات نوشیدنی بسیار سرد و یا بیش از حد نگه داشتن آنها می تواند بسیاری از بیماری ها را ایجاد کند.

چرا ما باید ژاپنی ها را باور کنیم؟

برخی از علل قابل توجه وجود دارد که باید برخی از عادات سالم ژاپنی را اتخاذ کنیم. ژاپنی ها بیش ترین طول عمر را به عنوان یک ملت دارند و بسیاری از ژاپنی ها بیش از 100 سال سن دارند.

درمان آب ژاپنی، شبیه به درمان آب در آیورودا، برای مدت بسیار طولانی وجود داشته است. در واقع، آب درمان ژاپنی بسیار محبوب است نه فقط در ژاپن، بلکه در سراسر جهان. همان طور که می دانید بدن ما از 60 تا 70 درصد آب تشکیل شده است. از این رو، هنگامی که مقدار آب در بدن ما کاهش می یابد، ما با مسائل بهداشتی روبرو هستیم، چون اندام های ما نمی توانند بدون آب عمل کنند.

سلب مسئولیت

هرگز از این آب درمانی بیش از حد استفاده نکنید. مصرف بیش از حد آب در یک زمان کوتاه می تواند منجر به مسمومیت غذایی گردد. این که چه چیزی می تواند به عنوان آب بیش از حد در نظر گرفته گردد بستگی به عواملی مانند سن، سطح آمادگی جسمانی، وزن، شرایط آب و هوایی و غیره دارد. مصرف بیش از حد یک چیز خوب هم خوب نیست، و این قطعاً به آب درمانی ژاپن هم برمی گردد.

آیا تا به حال در مورد درمان آب ژاپنی شنیده اید؟

منبع مقاله :

متن منابع

منبع: راسخون

به "آب درمانی ژاپنی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب درمانی ژاپنی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید