خبرنگاران مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز خراسان جنوبی تعطیل است

به گزارش وبلاگ دلگرمی، بیرجند - خبرنگاران - رییس پلیس هدایت و رانندگی خراسان جنوبی از تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهرهای قرمز این استان از امروز اول آذر ماه تا اطلاع بعدی با توجه به شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز خراسان جنوبی تعطیل است

سرهنگ علیرضا عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ دلگرمی گفت: در راستای دستورالعمل صادره از پلیس راهور کشور از امروز فعالیت تمامی مراکز تعویض پلاک درشهرهای با شرایط قرمز تعطیل است.

وی اضافه نمود: این اقدام در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و مراجعان به این مرکز اجرا شده است.

رییس پلیس هدایت و رانندگی خراسان جنوبی یادآور شد: تا اطلاع ثانوی هیچگونه خدماتی در مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرهای با شرایط قرمز به مراجعان ارائه نمی گردد لذا از متقاضیان درخواست می گردد از مراجعه به مرکز تعویض پلاک در این شهرها خودداری نمایند.

وی با اشاره به فعالیت 9 مرکز تعویض پلاک در استان خراسان جنوبی گفت: دفاتر خدمات تعویض پلاک در همه شهرستان های استان فعال بوده به جز شهرستان های درمیان و خوسف که هنوز دفتر تعویض پلاک ندارد.

عباسی همچنین از تعطیلی آکادمی های رانندگی در استان اطلاع داد و گفت: این فعالیت نیز براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرهای با شرایط قرمز تعطیل است.

بر اساس اعلام و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از امروز یکم آذرماه جاری محدودیت جدید در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اعمال شده است.

ورود و خروج از شهرهای قرمز با محدودیت همراه است و تردد در این شهرها از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع است.

بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان های قرمز کرونایی به مدت 2 هفته مشاغل سطح 2، 3 و 4 تعطیل شدند و فقط یک سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا می نمایند.

همچنین در شهرستان های نارنجی مشاغل سطح 3 و 4 تعطیل خواهند بود و 50 درصد کارمندان ادارات در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

در شهرستان های زرد نیز مشاغل سطح چهار تعطیل می شوند و دو سوم کارکنان ادارات به مردم خدمات ارایه می دهند.

به گزارش وبلاگ دلگرمی با توجه به رنگ بندی جدید شهرستان های استان خراسان جنوبی که دانشگاه علوم پزشکی بیرجند روز - آدینه 30 آبان - در اختیار رسانه ها قرار داد، شهرستان های بیرجند، بشرویه، سرایان، طبس، فردوس، قاینات و نهبندان در شرایط قرمز (خیلی پرخطر) هستند.

همچنین شهرستان های خوسف، درمیان، زیرکوه و سربیشه در شرایط نارنجی (پرخطر) قرار دارند و هیچ یک از 11 شهرستان این استان در شرایط زرد (خطر متوسط) نیستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز خراسان جنوبی تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز خراسان جنوبی تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید