شیائومی 12T و 12T پرو تا سه سال به سیستم عامل نو آپدیت می شوند

به گزارش وبلاگ دلگرمی، با اعلام رسمی شیائومی، گوشی های تازه سری شیائومی 12T که روز گذشته شاهد رونمایی از آن ها بودیم به مدت سه سال از لحاظ نرم افزاری و چهار سال از لحاظ امنیتی آپدیت دریافت می نمایند.

شیائومی 12T و 12T پرو تا سه سال به سیستم عامل نو آپدیت می شوند

شیائومی دیروز از گوشی های سری 12T خود رونمایی کرد. این گوشی ها در دو مدل استاندارد و پرو در دسترس قرار خواهند گرفت و طبق گفته های شیائومی، تا چهار سال به وسیله این شرکت پشتیبانی نرم افزاری خواهند شد که البته در این بین تا سه سال، نسخه نو سیستم عامل و تا یک سال بعد از آن هم آپدیت امنیتی را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر شیائومی این دو گوشی را با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 معرفی نموده این در حالی است که بیش از یک ماه از عرضه رسمی اندروید 13 هم گذشته است. بدین ترتیب طبق سیاست شیائومی در آپدیت این گوشی ها، 12T و 12T پرو با دریافت اندروید 15، دیگر هیچ آپدیت نرم افزاری دیگری که شامل سیستم عامل باشد دریافت نخواهند کرد. بعلاوه یک سال بعد از آپدیت شدن به این سیستم عامل، روند آپدیت امنیتی آن ها هم به اتمام خواهد رسید.

البته این در حالی است که سیاست شیائومی در طول این سه سال دستخوش تغییرات خاصی نگردد. این یعنی ممکن است شیائومی سال آینده سیاست خود را در زمینه آپدیت نرم افزاری تغییر و مدت زمان آن را افزایش دهد و این سیاست نو هم شامل سری 12T گردد.

شیائومی یک سری مزایا هم برای خرید این دو گوشی در نظر گرفته که از جمله این موارد می توان به تعمیر رایگان نمایشگر و بعلاوه یک تعمیر خارج از گارانتی بدون پرداخت دستمزد، به ترتیب در شش ماه و یک سال نخست خرید این گوشی ها اشاره نمود. به نظر نمی رسد این مزایا برای کشور ما هم در نظر گرفته گردد اما با این حال باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

شیائومی 12T و 12T اولترا قابلیت های زیادی دارند که از جمله این موارد می توان (به ترتیب برای مدل استاندارد و پرو) به بهره مندی از دوربین 108 و 200 مگاپیکسلی، تراشه دایمنسیتی 8100 اولترا و اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 120 واتی اشاره نمود که در رابطه با شارژر باید بگوییم طبق گفته شیائومی، قادر است گوشی را در مدت تنها 19 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی 12T و 12T پرو تا سه سال به سیستم عامل نو آپدیت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 12T و 12T پرو تا سه سال به سیستم عامل نو آپدیت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید