موسوی: از استقلال انتظار بیشتری می رود، تیم به بازیکنی چون یامگا احتیاج داشت

به گزارش وبلاگ دلگرمی، پیشکسوت استقلال معتقد است انتظارات نسبت به این تیم، بیشتر از نمایش ارائه شده مقابل فجرسپاسی شیراز است.

موسوی: از استقلال انتظار بیشتری می رود، تیم به بازیکنی چون یامگا احتیاج داشت

سیدعلی موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دلگرمی، درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: تساوی در ملاقات خارج از خانه نتیجه بدی نیست، اما استقلال برای قهرمانی خیز برداشته و بازیکنانی به خدمت گرفته است که باید صد درصد این امتیازات را بگیرد. استقلال بد بازی نکرد، اما با این خریدها و جذب بازیکنان خارجی، بیش از این از تیمِ مجیدی انتظار می رود.

وی با اشاره به لزوم غلبه بر تیم هایی چون فجرسپاسی که برای قهرمانی نمی جنگند، توضیح داد: تیم باید مقابل رقبایی که مدعی قهرمانی محسوب نمی شوند، هر شش امتیاز را بگیرد، چون راه قهرمانی از این تیم ها می گذرد و استقلال باید بتواند آنها را رفت و برگشت شکست بدهد. این امتیازات در خاتمه فصل به درد استقلال می خورد.

پیشکسوت استقلال در خصوص کیفیت بازیکنان تازه وارد این تیم بیان نمود: کوین یامگا می تواند حمله استقلال را خیلی پُربار کند و مدافعان حریفان را آزار بدهد. سایر بازیکنان هم در طول فصل باید نشان بدهند چه در چنته دارند. استقلال به بازیکنی چون یامگا احتیاج داشت که توپ ها را نگه دارد و موقعیت ها را تبدیل به گل کند. رودی ژستد هم برای جا افتادن در استقلال احتیاج به زمان دارد.

موسوی با تمجید از شاگردان اصغر کلانتری به وبلاگ دلگرمی گفت: فجرسپاسی تیمی باانگیزه بود و دوندگی بی امانی داشت. با این حال کادر فنی باید به بازیکنان خارجی تفهیم کند که استقلال، همواره برای قهرمانی جنگیده و آنها باید بتوانند فرصت ها را به گل تبدیل نمایند. استقلال به جز ملاقات با فجر، سایر امتیازات ممکن را گرفته و اینکه در شروع مسابقات در صدر جدول واقع شده است، یک پوئن مثبت برای تیم است.

وی راجع به رقبای استقلال برای قهرمانی در لیگ بیست ویکم گفت: مدعیان به یکدیگر بسیار نزدیک هستند و کوشش می نمایند نباید به کم قانع شوند و کم بیاورند. سپاهان خیلی باکیفیت است و پرسپولیس هم قطعاً مدعی خواهد بود. استقلال در رقابت با این تیم ها نباید لغزش داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "موسوی: از استقلال انتظار بیشتری می رود، تیم به بازیکنی چون یامگا احتیاج داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: از استقلال انتظار بیشتری می رود، تیم به بازیکنی چون یامگا احتیاج داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید