پرسپولیسی ها مبلغ اندک باشگاه را رد کردند!

به گزارش وبلاگ دلگرمی، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب تساوی یک - یک مقابل گل گهر سیرجان 42 امتیازی شد تا نتواند فاصله خود را با رقیب سنتی در صدر جدول کمتر کند.

پرسپولیسی ها مبلغ اندک باشگاه را رد کردند!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از این ملاقات با پذیرش اینکه خودش هم انتظار نداشت روی اشتباه حامد لک گل تساوی را از گل گهر سیرجان دریافت کند، پرده از مخالفت کل اعضای تیم با دریافت پول از باشگاه داد.

سرمربی پرسپولیس که بار دیگر بابت مسائل اقتصادی گلایه داشت لب به افشاگری گگردد و گفت: امروز قرار بود باشگاه بخش دیگری از قراردادها را پرداخت کند اما این مبلغ اینقدر کم بود که اعضای تیم راضی نشدیم مبلغ را دریافت کنیم. مسائل اقتصادی ضربات جبران ناپذیری به پرسپولیس زده و هنوز هم حل نشده است.

یحیی از دلایل خود به خاطر استعفا از پرسپولیس نیز پرده برداری کرد و گفت: با وجود اینکه فشاری که خودم با استعفای از سرمربیگری پرسپولیس آوردم هنوز هم این مسائل وجود دارد. در جابجایی روزهای طلایی را از دست دادیم.

گل محمدی توضیح داد: باید به وسیله پرداخت پاداش انگیزه برای بازیکنان به وجود بیاورند. دوست ندارم درباره مسائل اقتصادی صحبت کنم و فقط می خواهم با گفتن این صحبت ها مطلب را به شکلی منتقل کنم تا مسائل بچه ها زودتر حل گردد. یک شخصی تکانی به خودش بدهد و حرکتی کند تا مسائل پرسپولیس رفع گردد.

گل محمدی در حالی از نارضایتی اعضای تیم بابت عدم دریافت مطالبات باشگاه گفت که سرخ ها فعلا 35 درصد از ارقام قراردادهای فصل جاری خود را دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیسی ها مبلغ اندک باشگاه را رد کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها مبلغ اندک باشگاه را رد کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید