خبرنگاران فنونی زاده: رسول پناه از بسته شدن پنجره و کسر امتیاز پرسپولیس جلوگیری کرد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت پرسپولیس با حمایت از سرپرست مستعفی این باشگاه گفت که مهدی رسول پناه به سرخپوشان خدمت نموده و از بسته شدن پنجره و کسر امتیاز جلوگیری نموده است.

خبرنگاران فنونی زاده: رسول پناه از بسته شدن پنجره و کسر امتیاز پرسپولیس جلوگیری کرد

مرتضی فنونی زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ دلگرمی در خصوص استعفای مهدی رسول پناه گفت: تنها کسی هستم که مهدی رسول پناه را تایید می کنم. او خدمات ارزنده ای انجام داد و پول برانکو ایوانکوویچ و سایر خارجی های تیم را پرداخت کرد. درست است که طلب بازیکنان داخلی هنوز مانده اما در هر حال او کاری کرد که پنجره بسته نگردد و کسر امتیاز اتفاق نیافتد. چندین بار از نزدیک با او دیدار داشتم و دیدم که با قدرت کار می نماید. امیدوارم با زدن این حرف ها طرفداران از من ناراحت نشوند.

وی با اشاره به جدایی بعضی از بازیکنان پسپولیس گفت: رسول پناه باید چه کار می کرد؟ برای مثال 10 برابر پولی که قرار بود به شجاع خلیل زاده بدهد تیم های عربی به او دادند، اگر این پول به من هم می دادند تیم را ترک می کردم. در این گونه موارد چه کاری از دست مدیر بر می آید؟ من زمانی که رفته بودم برای دیدن رسول پناه به او گفتم برو و به خانه و زندگیت برس زیرا چند وقت دیگر باید دار و ندار خود را خرج پرسپولیس کنید؛ او یک پرسپولیسی به تمام معنا است و خودش هم وکالت خوانده بود و هم پزشک است و طبق تصمیم آقای وزیر مدیرعاملی پرسپولیس را قبول کرد.

فنونی زاده در خصوص جدایی نادری از پرسپولیس و رفتنش به استقلال اضافه کرد: نادری جزو خوب های پرسپولیس بود و زحمت زیادی کشید. درست است حضورش در زمین کوتاه بود اما از فوتبالیست های خوب است. با توجه به اینکه یحیی گل محمدی سرمربی تیم دو دفاع چپ یعنی آقایی و شجاعی را جذب کرد فکر می کنم که احتیاجی به انصاری و نادری نداشت و در این قضیه خیلی مبلغ قرارداد تاثیرگذار نبود زیرا این دو بازیکن می خواستند بازی نمایند و همانطور که در لیگ قهرمانان مشاهده کردید زیاد از نادری استفاده نشد. در هر حال تصمیم گیرنده اصلی هم خودش بود امیدوارم هر جا که هست پیروز باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازگشت بشار رسن عنوان نمود: بالاخره بشار رسن برگشت و رسول پناه هم قول داده بود که مبلغ قراردادش را بالا ببرد. او محبوب طرفداران است و با بازگشتش محبوب تر هم شد. رسن همواره با صلابت و جسارت بازی نموده و الان فارسی را مثل خود ما حرف می زند! خیلی خوب شد که ماندنی شد. همان مبلغ قرارداد شجاع را برای او در نظر گرفته بودند اما شجاع رفت و بشار ماندنی شد. بشار عصای دست گل محمدی و کادر فنی اش در ادامه لیگ خواهد شد.

فنونی زاده در سرانجام اضافه کرد: رسول پناه از روی سهل انگاری یکسری مصاحبه ها انجام داد در حالی که مسائل باید در خانواده پرسپولیس حل گردد. او با وبلاگ دلگرمی بی محابا حرف می زد ولی همه چیز تمام شده و از طرفداران می خواهم کاری با او نداشته باشند زیرا خدمات ارزنده ای در زمانش انجام شد و زمان همه چیز را ثابت می نماید. اگر من هم هر صحبتی انجام می دهم پرسپولیس برایم مهم است نه شخص و در آخر از کادر فنی که در راس آن گل محمدی حضور دارد می خواهم که از نقطه نظرات پیشکسوتان به خصوص آقای پروین استفاده نمایند زیرا همه ما شاگرد علی پروین هستیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فنونی زاده: رسول پناه از بسته شدن پنجره و کسر امتیاز پرسپولیس جلوگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فنونی زاده: رسول پناه از بسته شدن پنجره و کسر امتیاز پرسپولیس جلوگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید