چرخابی: ترکیب استقلال فاجعه بود؛ سپاهانی ها قبل از بازی باید جشن پیروزی می گرفتند، تیم محرم به بلوغ تاکتیکی رسیده است

به گزارش وبلاگ دلگرمی، کارشناس فوتبال ایران گفت: فکر می کنم اعضای کادر فنی سپاهان بعد از دیدن نوع چیدمان استقلال پیش از شروع بازی باید جشن پیروزی را گرفته باشند.

چرخابی: ترکیب استقلال فاجعه بود؛ سپاهانی ها قبل از بازی باید جشن پیروزی می گرفتند، تیم محرم به بلوغ تاکتیکی رسیده است

حسین چرخابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دلگرمی، درباره پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال، گفت: استقلال در این بازی اشتباهات زیادی را مقابل سپاهان انجام داد. اولین اشتباه بزرگ آنها این بود که به خوبی سپاهان را آنالیز نکرده بودند. تیمی که بهترین وینگرها و بهترین مدافعان چپ و راست را دارد نباید مقابلش با سه دفاع بازی کرد، اما این فاجعه توسط استقلالی ها رقم خورد. فکر می کنم اعضای کادر فنی سپاهان بعد از دیدن نوع چیدمان استقلال قبل از بازی باید جشن پیروزی را گرفته باشند.

وی ادامه داد: استقلال و سپاهان هر دو در ابتدای بازی، پرس از جلو را در دستور کار قرار دادند. پرس از جلو باید مقدماتی داشته باشد که استقلال به هیچ وجه این مقدمات را فراهم نکرده بود. در این سبک بازی فاصله خطوط باید خیلی کم باشد. وقتی مهاجمان مان استقلال می خواستند از پشت محوطه جریمه سپاهان پرس کنند، باید 10 بازیکن استقلال در زمین سپاهان باشند، ولی این اتفاق رخ نمی داد. بعضی از مواقع فاصله بین مدافع میانی استقلال با مهاجم این تیم به 65 متر می رسید و این فرصتی برای بازیکنان تکنیکی سپاهان مثل سروش رفیعی و محمد محبی بود تا تأثیرگذاری شان را در بازی نشان دهند.

این کارشناس فوتبال در ادامه اشاره کرد: درست است که سپاهانی ها در بازی صاحب موقعیت های خوبی شدند، اما خیلی جالب بود دو گلی که استقلال دریافت کرد، ربطی به این موضوعات نداشت و استقلالی ها بر اثر نداشتن تمرکز هر دو گل را دریافت کردند.

چرخابی درباره عملکرد سپاهان شرح داد: سپاهان انصافاً در زمین کار هایی را که باید انجام می داد، به درستی صورت داد. سپاهان بازی را تهاجمی شروع کرد و درست است که در 15 دقیقه اول به استقلال دو موقعیت خوب داد، ولی نیمه اول را باید به سپاهان داد. در نیمه دوم هم این تیم، میدان داری کرد. در نیمه دوم توپ و میدان دست استقلال بود، ولی سپاهان توانست بازی را کنترل و از دو گلش محافظت کند.

وی با بیان اینکه تیم محرم نویدکیا به بلوغ تاکتیکی خیلی خوبی رسیده است.، ابراز داشت: سپاهان توانست در نیمه دوم بازی برعکس بازی با شهر خودرو بی گدار به آب نزند و بازی را کنترل کند. سپاهان در بازی مقابل شهر خودرو اشتباهاتی داشت و نتیجه را واگذار کرد، اما این اشتباهات روز گذشته تکرار نشد. باید قبول کنیم که سپاهان در این بازی حساب شده تر از استقلال بازی کرد و آنالیز بهتری نسبت به حریفش داشت.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا فکر می کند این تیم شخصیت قهرمانی دارد، شرح داد: این فصل خیلی پیچیده است و اصلاً قابل پیش بینی نیست. در این فصل تیم خیلی ضعیف نداریم. نساجی، ذو ب آهن، ماشین سازی و شهر خودرو که در انتهای جدول هستند، مطمئناً در نیم فصل خودشان را جمع و جور می کنند. بنابراین باید منتظر یک نیم فصل خیلی خوب برای فوتبال ایران باشیم. در این بین سپاهان یکی از مدعیان جدی قهرمانی است، همانطور که استقلال، پرسپولیس و فولاد نیز این شانس را دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ دلگرمی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چرخابی: ترکیب استقلال فاجعه بود؛ سپاهانی ها قبل از بازی باید جشن پیروزی می گرفتند، تیم محرم به بلوغ تاکتیکی رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرخابی: ترکیب استقلال فاجعه بود؛ سپاهانی ها قبل از بازی باید جشن پیروزی می گرفتند، تیم محرم به بلوغ تاکتیکی رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید