کاوه مظاهری: امکان برنامه ریزی برای ساخت فیلم نیست

به گزارش وبلاگ دلگرمی، مهر/ کاوه مظاهری کارگردان فیلم سینمایی بوتاکس با اشاره به برنامه نمایش این فیلم سینمایی گفت: در کوشش هستیم در امسال فیلم سینمایی بوتاکس را در گروه هنر و تجربه اکران کنیم، البته پیش از هر چیز باید دید که کرونا چه وضعیتی را برای ما رقم می زند.

کاوه مظاهری: امکان برنامه ریزی برای ساخت فیلم نیست

وی اعلام کرد: همچنین این فیلم قرار است در جشنواره های مختلف بین المللی حضور پیدا کند که بیشتر جشنواره های خارجی از اردیبهشت ماه فعالیت های خود را شروع می نمایند.

این کارگردان سینما درباره دیگر فعالیت های هنری خود شرح داد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا برنامه های ما برای فراوری را به هم ریخته است برای همین نمی توانیم خیلی دقیق در زمینه فعالیت های هنری برنامه ریزی کنیم.

وی تاکید نمود: پروژه ای سینمایی در دست دارم که برای نگارش آن اقدام نموده ام و به احتمال زیاد اواخر امسال به مرحله فراوری می رسد.

مظاهری گفت: متاسفانه در شرایط شیوع ویروس کرونا دچار ناامیدی شده ایم و نمی دانیم که اگر فیلمی هم ساخته می گردد نتیجه نهایی آن، چه خواهد بود و آیا امکان دیده شدن آن فراهم می گردد یا خیر. الان دوستانی که فیلم هم می سازند اگر برگشت اقتصادی فیلم برایشان مهم باشد کمتر به سمت فراوری فیلم می فرایند و بیشتر به سمت ساخت فیلم برای شبکه نمایش خانگی رفته اند.

منبع: همگردی

به "کاوه مظاهری: امکان برنامه ریزی برای ساخت فیلم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه مظاهری: امکان برنامه ریزی برای ساخت فیلم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید