گردهمایی بهترین های صنعت ساختمان در شیراز

به گزارش وبلاگ دلگرمی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بن المللی فارس از شروع به کار نمایشگاه حوزه تاسیسات سرمایشی، گرمایشی ساختمان و نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه و کاشی و سرامیک در شیراز اطلاع داد.

گردهمایی بهترین های صنعت ساختمان در شیراز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بن المللی فارس گفت: شیراز میزبان حدود 40 شرکت و فراوری نماینده فعال در حوزه تاسیسات سرمایشی، گرمایشی ساختمان و نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه و کاشی و سرامیک است.

علی فرهادی گفت: این نمایشگاه تا روز آدینه، بیست و هفتم آبان ماه پابرجاست، شرکت نمایندگان از استان های فارس، تهران، یزد، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، و آذربایجان شرقی هستند.

او گفت: بی شک صنعت تاسیسات به ویژه در بخش ساختمان یکی از صنایعی است که مستقیم در زندگی، رفاه و امنیت جانی افراد نقش و تاثیر مثبت دارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه تنوع و رشد صنعت همیشه شاخص قطعی برای مشخص پیشرفت یک کشور محسوب می گردد، گفت: صنایع مختلف متناسب با احتیاج ملت ها و زیر ساخت ها؛ پیشرفته و در زندگی انسان ها نقش آفرینی می نمایند و صنعت تاسیسات ساختمان هم از این مقوله مستثنی نیست.

فرهادی گفت: این رویداد مالی در سالن حافظ سایت نمایشگاهی فارس و با متراژی افزون بر شش هزار متر مربع برگزار می گردد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اعلام کرد: بازدیدنمایندگان از سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس می توانند از ساعت 16 تا 21 از این عناوین نمایشگاهی بازدید نمایند.

وبلاگ دلگرمی فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گردهمایی بهترین های صنعت ساختمان در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی بهترین های صنعت ساختمان در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید