هوش مصنوعی

شکست ناامیدکننده گوشی نو سامسونگ مقابل آیفون 15

گر چه سامسونگ گوشی پرچمدار خود را چند ماه پس از آیفون 15، معرفی نموده اما به نظر می رسد حداقل در رقابت باتری ها بازی را واگذار نموده است.

10 بهمن 1402

فلفل چینی به سبک روباتیک ، برداشت محصول در 24 ثانیه ، مجهز به هوش مصنوعی پیشرفته و چراغهای LED

گروهی از پژوهشگران نوعی روبات طراحی نموده اند که می تواند عملیات برداشت فلفل را در عرض 24 ثانیه انجام دهد و این یعنی مبارزه با کمبود نیروی کار مزرعه.

3 دی 1401

حضور فعال موسسه اعتباری ملل در نمایشگاه تراکنش

خبرگزاری خبرنگاران- موسسه اعتباری ملل با دو شرکت فناوری اطلاعات، شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) و شرکت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک ملل (فام+) در نمایشگاه تراکنش حضوری فعال دارد.

8 اسفند 1400

ساختار نهایی سند امنیت غذایی و کشاورزی دانش بنیان بررسی می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی در نشست بررسی پیش نویس سند امنیت غذایی و کشاورزی دانش بنیان گفت: تدوین سند امنیت غذایی و کشاورزی دانش بنیان از جمله حوزه های مهم و راهبردی در کشور بود که با همت دکتر خاوازی وزیر جهاد...

10 مرداد 1400

زنگ خطر برای روبات هایی که عاشق می شوند

مرزی که سال ها دست ربات ها را از انجام بعضی امور انسان ها کوتاه نگه داشته، حالا تا جایی باریک شده که شاید آدم ها کتاب هایی را بخوانند، فیلم هایی را ببینند و به روابطی دل ببندند که خالق شان کسانی نیستند جز ربات هایی که احساس می نمایند و حتی عاشق می شوند!

22 اردیبهشت 1400

درخواست اردوغان برای کنار گذاشتن دلار

رئیس جمهور ترکیه از کشور های عضو گروه دی-هشت خواست تا در مبادلات تجاری دوجانبه، ارز های ملی را جایگزین نمایند.

8 اردیبهشت 1400

محققان دانشگاه امیرکبیر پیروز به بهبود کارایی روش های حفظ حریم خصوصی در حوزه سلامت شدند

محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیروز به بهبود کارایی روش های حفظ حریم خصوصی در حوزه سلامت محور مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا شدند.

21 آذر 1399

22 آبان، آخرین مهلت معرفی نیازهای فناورانه به شرکت بیمه سامان

رویداد معرفی نیازهای فناورانه (Reverse Pitch) شرکت بیمه سامان،30 مهرماه 99 به صورت آنلاین برگزار و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد.

3 آذر 1399

سلفی ها و عکس های خود را با هوش مصنوعی گوگل، به سبک آثار نقاشان مشهور کلاسیک درآورید!

گوگل اپلکیشن محشر هنر و فرهنگ Google Arts & Culture خود را ابزاری برای ترویج فرهنگ، ارتقای ذوق هنری و زنده کردن حس زیبایی شناسی نموده است. (دانلود از گوگل پلی - دانلود از اپ استور)

22 تیر 1399