شروع توزیع کارت المپیاد دانشجویان علوم پزشکی از امروز

به گزارش وبلاگ دلگرمی، کارت ورود به جلسه چهاردهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور از امروز سه شنبه 17 خرداد توزیع می گردد.

شروع توزیع کارت المپیاد دانشجویان علوم پزشکی از امروز

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ دلگرمی، چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه های استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، آموزش پزشکی و مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت برگزار می گردد.

مرحله اول (آزمون غربالگری) چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور پنجشنبه 19 خردادماه 1401 در دانشگاه های منتخب منطقه ها آمایشی و مرحله دوم در شهریور 1401 برگزار می گردد.

داوطلبان این المپیاد از امروز و ظرف مدت دو روز فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

در این دوره موضوعات حیطه های 6 گانه شامل دروس اصلی پزشکی (داخلی، بچه ها، زنان و جراحی) ، کلیات آموزش پزشکی، ابعاد سلولی مولکولی سلامت روان، مدیریت منابع در کسب و کار های دانش بنیان، تعارض منافع در نظام سلامت کشور، تحلیل و نقد پژوهش های زیست پزشکی از منظر علوم انسانی سلامت است.

منطقه ها آمایشی 10 گانه علوم پزشکی دارای سهمیه در المپیاد هستند و دانشگاه های علوم پزشکی کشور 424 دانشجو و دانشگاه آزاد اسلامی 157 دانشجو و در مجموع سهمیه این دوره از المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی 581 دانشجو است.

تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و ای حرفه ای شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی و دانش آموختگانی که تا تاریخ برگزاری اولین آزمون از مجموعه آزمون های کشوری المپیاد (آزمون غربالگری) در هر دوره کمتر از 6 ماه از فارغ التحصیلی آن ها گذشته باشد می توانند بدون در نظر گرفتن معدل کل و سال تحصیلی در المپیاد شرکت نمایند.

در حیطه مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت و حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم علاوه بر دانشجویان اعلام شده، دانشجویان مقاطع تخصصی (Ph.D) و دستیاران پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی هم می توانند در این المپیاد شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع توزیع کارت المپیاد دانشجویان علوم پزشکی از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع کارت المپیاد دانشجویان علوم پزشکی از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید