تقدیر از پژوهشکده کشاورزی هسته ای سازمان انرژی اتمی به وسیله مدیرکل فائو و گروسی

به گزارش وبلاگ دلگرمی، مدیرکل فائو و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حاشیه نشست کنفرانس عمومی آژانس از پژوهشکده کشاورزی هسته ای وابسته به سازمان انرژی اتمی کشورمان تقدیر کردند.

تقدیر از پژوهشکده کشاورزی هسته ای سازمان انرژی اتمی به وسیله مدیرکل فائو و گروسی

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ دلگرمی، روابط عمومی نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین اعلام نمود: مدیرکل فائو و رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حاشیه نشست کنفرانس عمومی آژانس از سازمان های فعال در حوزه امنیت غذایی و توسعه پایدار کشاورزی به وسیله پرورش گیاهان با استفاده از جهش نسلی تقدیر و تشکر کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی نمایندگی ایران، لوح تقدیر از پژوهشکده کشاورزی هسته ای وابسته به سازمان انرژی اتمی هم تحویل نمایندگی دائم کشورمان شد.

به گزارش فارس، نشست کنفرانس عمومی آژانس از روز دوشنبه در مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین شروع به کار کرد. محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران هم در رأس هیأتی در این نشست شرکت و به ایراد سخنرانی پرداخت. رئیس سازمان انرژی اتمی در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی از آژانس خواست از سیاسی کاری بپرهیزد و توضیح داد: زمان آن فرارسیده که آمریکا سیاست های غلط خود را اصلاح نموده و در ابتدا همه تحریم ها را به شیوه ای عملی، موثر و قابل راستی آزمایی لغو کند. (اینجا بخوانید)

وی بعلاوه با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ملاقات و گفت وگو کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تقدیر از پژوهشکده کشاورزی هسته ای سازمان انرژی اتمی به وسیله مدیرکل فائو و گروسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از پژوهشکده کشاورزی هسته ای سازمان انرژی اتمی به وسیله مدیرکل فائو و گروسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید